Hiss eller diss

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS HISS HISS! Funkar kanon med jordgubbar, konserverad ananas eller som den är :p
500ml_88-500x477.png
 
Hiss!!! Till apotekarens lemon ginger soda,
Dvs den lite "vuxnare" läsken med mindre socker.

Måste ha blivit vuxen nu då jag tycker att vanlig läsk är så slibbigt socker sliskigt nu. Så provade denna och även om jag egentligen är överkänslig mot citrus och får huvudvärk eller klåda i gummen. så är det inte så mycket citrus i att man får en reaktion ;).
väldigt uppfriskande men smakar ändå läsk. Tycker inte om smaksatt kolsyrat vatten så denna blev ett bra mellanting ^_^.
Smakar som en mycket godare Sprite :p.
 
Och ett till hiss blir det till 7/11 choklad brownisen som jag också köpte med mig till jobbet idag :love::love::love::love:!!!

Men det visste nog de flesta här redan :p
 
Hiss! God frisk smak, passar bra på sommaren tycker jag.
i_6747514627.jpg


Och en till Hiss! Något skarp kanelsmak på första tuggan, men resten var "lagom" :) Var med i senaste Testagramlådan, tillsammans med fröknäcke sticks eller vad det hette, dom har jag dock inte testat än. Kan även hissa deras andra smaker jag provat, chili sesam, kantarell och dill & lök :)
Kanel-e1429538230355.png
 
Och en till Hiss! Något skarp kanelsmak på första tuggan, men resten var "lagom" :) Var med i senaste Testagramlådan, tillsammans med fröknäcke sticks eller vad det hette, dom har jag dock inte testat än. Kan även hissa deras andra smaker jag provat, chili sesam, kantarell och dill & lök :)
Kanel-e1429538230355.png
Håller med, supergoda!
 
Tills man missar det man ska skära i... :crazy:

DISS
till OLW som numera tar samma pris för en 275 g chipspåse som för en 300 g :mad:
Jag tycker inte att det gör något att mängden minskar, men då kan de bannemig minska priset också :mad:

Fetdiss dessutom till ICA som inte har uppdaterat sina prislappar, så kilopriset stämmer inte längre. Stor tumme ner till min lokala bajs-Ica!
 
Jag vill inte bara DISSA Propud utan även utfärda en varning för den. Det kan vara bland det vidrigaste jag smakat någonsin. Och jag säger smakat, för första skeden lyckades jag inte ens svälja utan fick spotta ut allt och sen slänga resten. Så himla himla vidrig smak mvh tvättar munnen med klorin :down: :yuck::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp