Hjälp mig någon?!!!!!

just det även det var farligt!!!
hon trodde att hon kunde skulle lära ut till andra och så vipps så kunde hon inte längre!!
det är farligt att lära på nätet!! fråga en duktig hästmänniska istället!! :bump:
 
Tyckte hon beskrev det bra jag... ville bara varna för den lilla fliken.. sen är det väl upp till person?!

Men hos mig täcker vi paddarna :D
 
precis,precis!!! du lär dig fort du =)
nää travtränare i 50 års åldern börjar få en del på nacken :banana:
 
En bra artikel för den som har svårt att komma ihåg hur man gör:
Remont - linda ben är en konst
Skriv ut och ta med till stallet. (Annars var tipsen om att be någon visa bättre, men det är inte alltid man har tillgång till det).
:)
 
läste artikeln och den var ok...men jag lägger inte arbets bandage ovanför kotan men ridfolket gör så...det är olika helt enkelt
 
om det som vissa säger ska ge nån form av stöd så borde det gå ner över kotan =)
 
Jag gör inte exakt så heller (är från galopp-världen), men artikeln ger iaf ett hum om vad linda ben innebär. ;)
 
men vi på travet lindar från under knät ner över kotan och upp igen :rofl:
 
Konstigt.. har du varit på en travbana någon gång. I princip varenda kotte är lindad ner på hoven. Eller är det bara på "min" travbana de gör så? :smirk:
 
ridfolk är ju kända för att linda dåligt!!!
det beror som sagt vilken häst jag ska åka med men det är fint med bandage runt hoven likas som över knät så
ha ett bra liv alla! :bump:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag föll i hagen igår kväll och skadade knät allvarligt. Jag halkade ner för en bergshäll och la all vikt på knät. Vrålade rakt ut...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 569
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Jag och sambon vill skriva testamente för att "reda ut" ett par saker. Men vi har ju absolut inte råd att ta hjälp av någon att skriva...
2
Svar
25
· Visningar
893
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 931
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp