Hööks höst och vinter 2013

Sv: Hööks höst och vinter 2013

*kl*

Vart har det dundersnygga JH (tror jag att det var) vintertäcket med hals och runt 500g fodring tagit vägen? :eek:

Jag tänkte precis gå in på hemsidan och klicka hem ett, hittar det inte? :(
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Attans! :( Det var ju sjukt snyggt verkligen, såg lyxigt men ändå mysigt ut! :d
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

kl

Äntligen har remonttränset kommit till butik.

Någon som hunnit klämma?
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Menar du det där "Bremen" med lackad nosgrimma och pannband?
Fanns ett ex i stl X-full i Uppsalabutiken här om dagen. Själva lädret kändes riktigt mjukt, vävribbtyglarna väldigt breda (jag har små händer) och de lackade delarna så enormt plastiga och billiga ut, i alla fall det på pannremmen.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Blev så besviken på att även detta remontträns saknade skuret och vadderat nackstycke :(
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Det gör jag nog. Tyckte inte alls om det så det blev inget köp.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Kl

Någon som vet när rean börjar? Hade varit nice om den börjar innan jag åker på semester:)
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Tydligen börjar inte rean förrän 3 januari. I mellandgarana kommer de dock ha mkt rea på en vara som de haft på kampanj tidigare. Typ 30% på valfri vara. Är väldigt sugen på att köpa ett till Kodiaktäcke. Gillar det skarpt!
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Tänkte just gå in och ställa denna fråga! Haha Buke kan man lita på! Men 3dje då sitter jag i en bil påväg uppåt landet :( Får bli shopping via nätet då och inte via butik.
 
Sv: Hööks höst och vinter 2013

Ang Bremen:
Jag var ju jätteupphetsad över att det äntligen kom ett till remont i X-full, men ack...
Ack och ve!!

Det är ytterligare ett 250kr-träns. Borde ha anat det eftersom det följde med väbbtyglar.

Men jag är ändå väldigt, väldigt besviken. Lädret var förvisso mjukt men lackdetaljerna, speciellt pannbandet, var ASTATTIGT!

Lägger dom ut det på rea lär jag köpa det för nosgrimman var fin, men för 500kr... forget it.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 002
Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 820
Senast: Anna
·
Fritid Vet inte om jag pallar en vinter till här. Om man vill ta med sig hundarna och tillbringa vintern utomlands, hur gör man? Vaccinationer...
Svar
1
· Visningar
314
Senast: Törnrosa
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
654
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp