Bukefalos 28 år!

Hööks höst/vinter 2014

Jag längtar efter nya katalogen nu! Är så sugen på o se alla nya schabrak o träns!
Ingen som har bilder på några nya träns?
 
Kollade igenom nyheterna på hemsidan. Och kalla mig trög, omodern eller torr...men en täckkjol/ridkjol? Används det? Är det nån ny trend jag missat? Eller har jag bara missat dess storhet?
 
Totalt! :o:eek:
Trenden har inte nått min håla helt enkelt :p

Men på riktigt, rider folk i kjol? Och så intensivt att det skapas en vintervariant? Varför finns ingen sommarvariant? :confused:
Uhip har en sommarvariant... eller ja, den lämpar sig väl inte direkt i temperaturerna som är ute just nu. Men de har en regnvariant av sin kjol. Jag tycker täckkjol är helt optimalt. Slipper man att det blir så otympligt. Uhip har i alla fall så man kan spänna kjolen lite runt benen, så den inte blåser upp eller liknande.
 
Uhip har en sommarvariant... eller ja, den lämpar sig väl inte direkt i temperaturerna som är ute just nu. Men de har en regnvariant av sin kjol. Jag tycker täckkjol är helt optimalt. Slipper man att det blir så otympligt. Uhip har i alla fall så man kan spänna kjolen lite runt benen, så den inte blåser upp eller liknande.
Det hade inte Hööks förra variant, och dessutom bara dragkedja fram. Så jag misstänker att detta är en uppdaterad täckkjol.
 
Det hade inte Hööks förra variant, och dessutom bara dragkedja fram. Så jag misstänker att detta är en uppdaterad täckkjol.
Ja, hööks förra variant var lite fail på så sätt. Den var inte helt genomtänkt, och jag kan inte förstå hur det var tänkt att man skulle rida i den.
 
Var inne och klämde på dom beigea benskydden från JH.
Dom ska jag ha :love:

Kommer dock bara i M och L. Hästen har S fram och M bak. Så jag hoppas dom passar.
Fanns inga M inne just nu annars hade jag köpt dom på en gång.
 
Var inne och klämde på dom beigea benskydden från JH.
Dom ska jag ha :love:

Kommer dock bara i M och L. Hästen har S fram och M bak. Så jag hoppas dom passar.
Fanns inga M inne just nu annars hade jag köpt dom på en gång.

Skriv om benskydden passade sen! Min häst har också s fram och m bak :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 081
Senast: Magiana
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 818
Senast: Lindi
·
Hästvård Jag bli bara så less och börjar känna att jag snart nått punkten där jag inte orkar mer. Samtidigt så vetesjutton om jag orkar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 793
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp