Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*kl*

Nya katalogen kommer inte förrän 26/1!! Pratade med en i butiken idag och hon berättade att de skulle ta in med HV Polo-produkter så de kanske också är med i katalogen:). (Inte för att jag gillar HV Polo men tycker det är kul att de tar in nya saker och andra märken).
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag hoppas på pullarträns med klinker!!! Hittar bannemig inga sådana någonstans!!
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ett sådant brun t har jag med matchande förbygel :D

Jag tog och spayade klinkerna med hårspray efter jag putsade det sist och jösses vad den glansen har hållit :O :love:
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja visst blir det snyggt!
Har ett i brunt läder, men bytte sadel och den fanns ej i brunt, så det blev en svart, vilket såklart innebär att jag blir tvungen att byta alla mina fina bruna träns till svarta...........:cry:
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Oh, kan man göra så alltså:laugh:? Funkar det även på "silver"klinkers tro?
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*kl*

Nya katalogen kommer inte förrän 26/1!! Pratade med en i butiken idag och hon berättade att de skulle ta in med HV Polo-produkter så de kanske också är med i katalogen:). (Inte för att jag gillar HV Polo men tycker det är kul att de tar in nya saker och andra märken).

Men va segt! :( Hade hoppats att den skulle komma nästa vecka. Vågar inte köpa nya träns förrens jag sett om det kommer några roliga nyheter. :)
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag vet inte om det fungerar på silver också, men du kan väl testa på en liten bit först....
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

KL

Nån som har deras vinterjacka "dux"? Funderar på hur pass varm den är,samt hur den är i storlek. Brukar oftast ha medium,men vissa jackor känns lite trånga då iom att jag ska få plats med säkerhetsväst under,bör man ta en large då kanske?
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Idag var jag inne i butiken i Borås och där fanns redan en hel hög med vårnyheter. Bland annat var det färgchock på schabraksidan, fanns en modell i förra katalogen som hade en bred ljusare rand uppifrån ryggen och ned med en broderad showmasterlogga i, detta schabrak fanns nu i ljusorange, ljusgult, illgrönt och ljusblått och till detta fanns det matchande lindor. Sedan fanns det ett schabrak som kan ha varit denna modell eller som liknade det som nu fanns i grått med illrosa kant. Sedan var det ytterligare en ny schabrakvariant som hade kantband och dubbla passpoaler i sidenliknande material. Fanns även två nya ponnyschabrak med LF-ponnybild broderad på, fanns i illgrönt och illrött med matchande lindor och ridtäcke.

På täckesfronten hade jag svårt att avgöra vad som var nytt eller inte men detta täcke hade ändrat färg och var numera illgrönt.

Fanns även nyheter på benskyddsavdelningen. Terrängskydd i illrött tror jag inte har funnits innan. Dessutom fanns det nya senskydd i plastmaterial med en läderbit som dekoraktion.

Tittade även på träns och tyckte mig se några nyheter bland annat en ny variant av tränset med strasspannband som de reade ut nu. Var ganska likt men hade vit fodring på nosgrimman i stället. Tror inte det funnits innan. Även ett träns som hade en jättebred anslutning mellan nosgrimma och mosgrimmerem (på sidan alltså mellan remmen som går runt nacken och själva nosgrimman) tror inte det funnit innan heller. Fanns även några nya till som jag tyckte var snygga men som jag tyvärr inte minns.... (hur man nu kan glömma på 3 timmar...).

Kan ju vara tillfälliga partier som bara finns i Borås men man kan ju gissa att åtminstone några saker dyker upp i katalogen och övriga butiker.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag va bara snabbt inne i 5 min i en butik igår och hann på vägen köpa med mig dom illgröna benlindorna. (äpplegröna stod det på, men jag tycker dom ser limegröna ut) stallet har kommenterat hur vi lyst upp tillvaron idag :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

*KL*

En bild med nya tränset på, som jag fyndade på halva priset rean.
(obs inte lätt att fota huvudbilder på min häst)

Nimbuz006-1.jpg
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

såg de också i butik (sthlm) igår :)
Köpte en brun väst som tillhör "jh collection" men kan inte hitta
den i den förra kollektionen? liknade den svarta de reade ut och
var störtskön och snygg!

hörde även att de fått in en hökrubba! :bump:
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Dom är superfina! Samma tillverkare som Professionals choice dessutom.

Älskar dom nya schabraken, så kul med lite färg!
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja det måste varit det tränset, fast det var sig inte riktigt likt i butiken... Jag har nog lyckats och missa det.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

ÅÅÅÅHHHH!!!! Nyheter!! Undrar om det kommit in något i butiken i Malmö tro.... Terrängskydden låter lovande, och de nya lindorna! :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Men fy vad gräsligt det låter.. Vad är det för material på de nya lindarna?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 150
Senast: tuaphua
·
Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 508
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 930
Senast: pews1972
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp