Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Det är skitsnyggt! Dom färgglada är elastisk/fleece och sen finns det nya fleecelindor i andra färger.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Men det gråa schabraket med rosa paspoal och brodyr är nog det snyggaste jag sett på länge!
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Lite dålig bild men för att visa dom nya gröna lindorna.

GroteFoto-JVFDWXFR.jpg
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Att de ska envisas med de där 50/50 lindorna, jag hatar dem.. dessutom så tror folk att man kan ha dem utan paddar under..
Jag vill ha elastiska lindor med en bra pad under till ridning.
De elastiska lindor som hööks haft förut är bland de bästa jag haft, de håller jag hårt i!
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Var väl aerbornlindor de hade förr va? Älskade dem.. har mina vinröda kvar nånstans.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

kl

Kollade på Hööks idag, de nya schabraken i orange/grönt/gult/turkost var inte snygga, lindorna var 50/50 som jag inte gillar, de andra schabraken var inte helelr någon hit direkt, de röda terrängskydden med matchande boots (som även fanns i blått) var inte ventilerade så det blir inga sådana heller, men de hade fått in ett snyggt rundsytt dressyrträns som jag gillade :D Men jag har absolut träns-förbud, så nja.... ingen hit direkt :D Men nu är nyfikenheten stillad ett tag iaf:)
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

jag va till hööks idag med då jag inte hann kika runt sist...jag såg bara det gröna schabraket, jag kunde inte riktigt bestämma mig för om jag gillade det eller inte. Tyvärr såg jag inte det gula, såg det ut som det gröna? fast gult och vitt? jag gillade inte heller dom andra schabraken så mycket. Det gråa med rosa kant var snyggt dock.. Men jag missade tränset...såg inget rundsytt...
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag gillade inte alls de nya schabraken. Modellen i sig är bra, men de nya färgerna isch.........
Tacka vet jag naturfärger och de klassiska färgerna
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja dom nya schabraken är HEMSKA!!! Undra om dom kommer att sälja bra? Isch...
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag köpte den gamla modellen av schabraket men den konstiga gröna färgen idag på rean. Jag vet inte om jag gillar den eller inte heller men den matchar iaf benlindorna lite. Jag tycker oxå bäst om lite mer stilrena färger men ibland chockar jag mig själv med ngt som sticker ut lite. Används dock inte så ofta :D lite tråkigt dock att nästan alla nyheter verkar vara chockfärger.
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Ja det såg likadant ut som det gröna men gult istället då såklart:) Tycker inte om den modellen på schabrak, tycker de är så puffiga och tjocka. Sen känns det som om e är hala och kan glida? men det kan ju vara helt fel :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Jag har det schabraket fast i dom förra färgerna då (grå/orange) och (svart/lila) och dom glider inte under min enkelkåpade sadel iallafall :laugh: synd att jag inte såg det gula. Jag har velat ha ett gult länge, men måste kika på det först så man vet att det är snyggt :) men det gröna var nog lite för mycket färgchock när jag tänker efter :D
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Det gula såg ut som färgen från en highlight penna. Det gjorde visserligen alla de nya färgerna :(
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Det är ingen som har koll på om de kan ta in fler bett ifrån Gold Medal eller om det finns andra som säljer dom betten? Skulle så gärna vilja ha ett Pelham men hittar inget på hemsidan! :(
 
Sv: Hööks Höst-Vinterkatalog 2011

Förut hade de ju sånt iaf har ett kimblewick och ett rakt pelham av märket gold medal som är köpta på hööks.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 143
Senast: tuaphua
·
Utrustning Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt...
20 21 22
Svar
430
· Visningar
44 505
Senast: Snurre
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 930
Senast: pews1972
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 527

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp