Bukefalos 28 år!

Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

Det gör den väl inte. Det blir ju jätteklumpigt att sätta den åt andra håller, har du provat på hästen?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Om jag kikar på den åt båda hållen så upplever jag det.

Nä, jag har inte provat. Väntar på en sadel jag hoppas få imorgon så jag kan prova. Kanske blir det skitbra ändå. Men dumma mig, jag kom på att jag redan skickat retur till hööks på en annan grej. Nu kanske jag inte kan byta den här om den inte skulle bli bra :o
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Det står inte direkt på hemsidan,, men om du går in och kollar på stübbensadlarna så står det där
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Nu har jag provat, och det blev superbra med ringen framåt ;).

Verkar vara en väldigt bra gjord :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Ett mörkbrunt Catena som jag köpte för 120kr på inköpsavdelningens utförsäljning. :D

33037085.jpg


(Fick även med mig tre helskodda ridbyxor, ett blingskärp, en softshelltröja, en mörkgrå pullover, ett par gummityglar samt två urfina träns som troligen är Gold Medal: ett mellanbrunt pullarträns med vit mönstersöm med tillhörande tyglar och ett svart dressyrträns med droppformad nosgrimma där man snyggt kunde ta bort aachenremmen. Blir spännande att se om något av det kommer med i nya katalogen! Allt gick på totalt 780kr!)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

*kl* jag gläder mig åt att hööks ska öppnas i grannstaden i slutet av månaden! Kan bli farligt för min ekonomi ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

KL
Var förbi på hööks idag, och "råkade" köpa både ett vitt flaggschabrak ( dressyrmodell) samt det nya rundsydda remonttränset. ;)
Utvärderingen hittils är flaggschabarket :love: och tränset är ganska litet i storleken, så jag köpte Xfull min pålle som brukat ha full vanligtvis :)
Återkommer med mer utvärdering när jag testat dem!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Vill gärna veta hur det rundsydda är för sugen på det till min :) Hur det är i storlek.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag hoppas verkligen att det droppformade kommer finnas i brunt när det väl kommer ut i affärerna..... :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

jag köpte det rundsydda remonten idag. jag tänkte ha det att varva med ibland...för en gångs skull ett snyggt remontträns så man passade på...bra att ha ett remonträns hemma :laugh:

jag köpte full och min häst hade den storlek han skulle ha iaf.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag tyckte passformen på pikén var jättebra :)

Köpte den blå + hoodien.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

KL

Någon som har köpt pannbanden med strass i de nordiska färgerna (CH)? Hur är kvaliteten, riktigt pissig eller? Är riktigt sugen på ett i de finska färgerna åt min finnhäst! :)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp