Hööks vår/sommar 2012

Sv: Hööks vår/sommar 2012

*Kl*

Var inne på Hööks i Helsingborg idag en snabb runda.

Där höll de på att hänga upp gula, mörk cerissosa, mörk turkosa och mörkare gröna ridbyxor.
Där hängde även gula funktions tröjor med kort arm så verkar som de får in lite nyheter i färg.

De gula ridbyxorna var helskodda, hörde att hon nämnade en av de andra färgerna också som helskodda... minns dock inte vilken.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Funktionströjorna har funnits ända sen katalogen kom! Men byxorna är nya, vet dock inte riktigt vad jag ska tycka om dom :D Dom är nog ganska balla ändå.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

ahh... det har de kanske...jag som inte lagt märke till dem tidigare.

Va en mamma med dotter som hög ett par gula men börja sen snegla på de cerisa men då stoppa dottern henne för hon ville inte synas med sin mamma i stallet med cerisa ridbyxor...:D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

ahh... det har de kanske...jag som inte lagt märke till dem tidigare.

Va en mamma med dotter som hög ett par gula men börja sen snegla på de cerisa men då stoppa dottern henne för hon ville inte synas med sin mamma i stallet med cerisa ridbyxor...:D

Tur att jag inte har några barn som kan skämmas för mig-för jag vill ha cerisa ridbyxor:D! Någon som vet om det är kontrastskoning i annan färg eller om skoningen också är cerise?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

*kl*

Tjoho, idag har jag shoppat lite till min häst! Händer inte allt för ofta! :banana::banana:

*Dressyrschabrak Silver Showmaster brunt 199:-
*Fleecebandage Showmaster bruna 99:-
*Flugpannband brunt 19:-
*Bridongbett Horsepower 3-delat 169:-
*Ridstrumpor Bambu CRW bruna 99:-

Får se om det kan bli lite bilder, grejerna ligger kvar i bilen så jag inte glömmer ta med dem till hästen ;).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag anar ett brunt tema ;)

Haha, ja :laugh:

Bestämde mig för ett tag sen att jag skulle ha ett brunt schabrak, och tyckte detta var ett snyggt och billigt! Funderade mellan bruna lindor eller bruna benskydd. Men väntar med benskydden ett tag till ;)
Och nu har de ju erbjudande på bruna flugpannband, och för att komma upp i 500 för att få två bonusstämplar (:o) så blev det ett par strumpor, som ska matcha mina bruna ridbyxor som jag köpte i höstas på deras rea (sånna som ser ut som jeans).

Hoppas bara min häst kommer att klä i det :D Har nog inget brunt sedan tidigare.

Haha, det som varit så poppis med brunt för något år sen, NU har jag kommit dit :p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Nån som har provat dom färgglada ridbyxorna dom har fått in nu? Tänkte på hur dom är i storlekarna, jag behöver ett par nya slit och släng-ridbyxor nämligen :p

Jag har ett par Spirit från CRW och dom är stora i storleken, så om dom här är likadana så lär jag nog ha en storlek mindre tänkte jag...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Hittade en ny rolig kollektion på Hööks idag. Schabraken var ganska tunna, men skärningen var bra. Fick bli ett svart i dressyrmodell till min punkarponny (fjordhäst) :)

DSC00566.jpg


DSC00568.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

*kl*

Tjoho, idag har jag shoppat lite till min häst! Händer inte allt för ofta! :banana::banana:

*Dressyrschabrak Silver Showmaster brunt 199:-
*Fleecebandage Showmaster bruna 99:-
*Flugpannband brunt 19:-
*Bridongbett Horsepower 3-delat 169:-
*Ridstrumpor Bambu CRW bruna 99:-

Får se om det kan bli lite bilder, grejerna ligger kvar i bilen så jag inte glömmer ta med dem till hästen ;).

Här är bild på det!
schabrak_mm.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag är ordentligt sugen på att ge min stora häst på 176cm ett sådant "punk pony" schabrak, bara för att !
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jo det hade ju det i höstas eller när det var, grå, vinröd och beige i både allround och dressyr för endast 149kr. Sålde slut direkt!
De var faktiskt fina och super till det priset!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

Jag har ett ljuslila allroundschabrak stl full med LF motiv köpt på Hööks :-)

kl

Jag köpte fram/bak skydd samt boots av Equi-gard x-country.

Gillar de inte alls, bakskydden snurrar efter ett lätt ridpass på banan, bootsen likaså. Provade även att släppa ut pålle i hagen med bootsen och de satt inte kvar en halv dag.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2012

kl

Var bara tvungen att köpa två Gold Medal-schabrak, det mörkgröna och det gråa med rosa kant :love: Trots att jag inte har någon häst att lägga dem på :o:o:angel: Jag är nog lite knäpp. Men de var så fiiiina! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp