Hööks vår/sommar 2014

Gaia

Trådstartare
Vårens nyheter börjar trilla in på hemsidan och den nya katalogen kommer 23 januari, så det börjar bli dags för en ny tråd :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Jag tycker deras nya eggbett som är både i metall och mässingfärg var snyggt!

Ute efter ett nytt bett så det ska jag kika på. Och tillägger då att detta är vad jag är ute efter, köper det inte enbart för att det är snyggt ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Lyckades googla fram lite smygtittar på den nya kollektionen. Måste säga att jag är besviken. Hade hoppats på lite nyheter, och inte samma gamla schabrak i lite olika, gräsliga ponnyfärger...
Menmen... får hålla tummarna på att det verkligen finns något nytt och fräscht i katalogen. JHL kollektionen brukar ju vara ganska smarrig. ;) :D
Behöver nya snygga dressyrschabrak, så det kommer nog vara det första jag spanar in. :d
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Någon som varit inne och sett om nya sortimentet kommit in, eller vet när det brukar dyka upp?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Iom att katalogen släpps på torsdag så borde det väl redan finnas en hel del nyheter ute i butik nu. Det gör det i alla fall i min butik :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Jag var på hööks i lördags och där hade som fått in nya jh tröjor/pikér så jag tog en bild :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

De kommer få in ett nytt ganska populärt märke :p Jag ser fram emot att höra reaktionerna på det...
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

men... dela med dig av bilden :D?

Jag tycker det ser lovande ut av det som syns på hemsidan :).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Instämmer :p :D

Gillar dom nya schabraken, mycket smårutigt = håller bra i tvätt *tumme upp*
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Såg en bild på deras instagram där det såg ut som om rosa och militärgrönt blir vårens färger vilket är två av mina favoritfärger så det verkar lovande :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Jag kollade instagrambilden, såg en militärgrön JH-väst :-). En hel del rosa och lite mörkblått :-).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

haha, eat my dust :p

Något till min vildponny som inte förstår poängen med skritt och trav.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 732
Senast: Valle
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 237
Senast: mamman
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 980
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
430
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp