Bukefalos 28 år!

Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Hittade också detta tillslut :) Ser lovande ut!

KL

Någon som sett något till hästen i denna fina militärgröna? :) *håller tummarna för militärgrönt JH schabrak också* :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

1616732_601735029899308_503052225_n_52e0048288e59dad50ca4e39.jpg
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Var precis inne för 2 min sen och dom har inte kommit hit än :(
Måste ta med gamla bettet och kolla stl. Annars kunde jag beställt via nätet. Men det kommer väl snart.

Hämtade katalogen och spanade in lite av den nya som kommit in. Mycket lila schabrak, om det nu var dom nya.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Dom kommer att få in spooks!
Linn Olsson har avslöjat det i sin blogg..
Bland annat den rosa västen med hög krage och massa tävlingstoppar :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Den rosa pikén ska jag ha! Samt tömkörningstömmarna och longeringshjälpen. Kommer nog på lite till när jag kikat i katalogen. ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Hmm...lite för skrikrosa för mig...jag älskar visserligen rosa men tycker bättre om babyrosa. Blir säkert ngt rosa plagg ändå.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Kl

Min lilla vovve är minsann med på sista sidan! Var tvungen att kolla från andra sidan jordklotet hur det såg ut:D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Var tvungen att kolla vilken hund, är det den med samma täcke som hästen, i grönt? :)

För övrigt så var katalogen en besvikelse... Dock kul med nya märket, dessvärre finns det en annan kedja som har betydligt bättre priser på just det märket. Det är ungefär som med HW, där kan hööks knappast konkurrera med sina priser.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Japp:) min minsta tjej, hon är så liten att det är ett 45 cms täcke hon har på bilden, min andra drar 65 cm:p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Nä men va roligt! Fin vovve! :)

kl

Äntligen har dom fattat galoppen och har ett flugtäcke som verkar ha tillräckligt lång hals, så att den slipper sitta på halva halsen när hästen betar!! Rätt bra pris, så nu kanske jag kan köpa flugtäcke på Hööks igen ;)

Annars så gillade jag dom kamouflagefärgade ridbyxorna! :D Men det återstår väl att se hur dom är i passformen, det brukar ju kunna vara väldigt olika. Man lär väl ta en tripp till närmsta butik och spana lite :p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Kl

Såg fram jättemycket mot nya katalogen.. har kollar nu och hittade INGET som jag ville ha :(O_o
För några år sen kunde man ju hitta "måste-ha-grejer" på varenda sida.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Fin hon är :)

Har bara bläddrat grnom lite snabbt online. Hittat några saker, ett träns till nya hästen, kanske bett, kanske brösta till Laxe, rosa boots och ett par saker till som jag ska kika på i butiken :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

KL

När jag snabb-bläddrade såg jag ingenting, men när jag bläddrade igen så såg jag några saker.

Svetttäcke i våffelbomull! Must-have. Hatar fleecetäcken. Helt rätt färger.
Westernträns i X-full - äntligen!
JH-regntäcken i 1680D, känns lockande.

JH-kollektionen överhuvudtaget var ju fräsch, ska fara och klämma lite på schabraken. Men i och med att man får ett Eskadron Cotton till samma pris så känner jag "mja" angående att köpa schabrak på Hööks.

Det fanns ju också en hel del gräsliga saker.... inget nämnt, inget glömt *ryser*
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*KL*

Jag är lite sugen på att prova de anatomiska betten men saknade ett vanligt bomullstäcke.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Blir nog en sväng förbi hööks i helgen och klämma lite på schabraken. Något av de olivgröna blir det nog :) Kanske något olivgrönt även till mig :)
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 236
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 323
Senast: mamman
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 064
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
541
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Färsk/frystorkat foder
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp