Bukefalos 28 år!

Hööks vår/sommar 2014

Sv: Hööks vår/sommar 2014

Som vanligt så var där inget spännande :( Hittade eventuellt ett träns, men det var nog allt. Tycker det blir tråkigare och tråkigare faktiskt. Men det är ju bra, för då sparar jag ju pengar :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Fin hon är :)

Har bara bläddrat grnom lite snabbt online. Hittat några saker, ett träns till nya hästen, kanske bett, kanske brösta till Laxe, rosa boots och ett par saker till som jag ska kika på i butiken :)

Men har du 2 hästar nu?
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

KL

Är det någon som fått katalogen på posten idag?
Jag hade ingen i min låda, är jättebesviken, förra gången kom den 5dagar efter att den släppts..
Hur svårt kan det vara att skicka ut katalogerna så de kommer fram den dagen den släpps, dagen efter kan jag ha överseende med men inte 5 dagar!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Håller med. Fanns inte mycket som jag fick habegär av direkt men kanske är lika bra.

Hittade dock ett täcke jag velat ha men finns såklart inte i rätt stl.
Annars hittade jag en tröja jag ska spana in samt ett par ridbyxor. Och ett skärp.
Tyckte det nya märket dom fick in hade lite fint, samt från JH, men det är nog inget jag kommer köpa.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*kl*

Någon piké kanske kan vara intressant om det är bra passform på dem, mina gamla Joules börjar bokstavligt talat att falla isär i sömmarna. Annars så behöver jag väl inte direkt något, och inget var så fantastiskt att jag direkt vill okynnesköpa. Jobbigt för dem att det är ett tryckfel på pris (tittade inte så noga i hela katalogen men det är i alla fall fel bland sadelgjordarna).
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Men har du 2 hästar nu?

Nej, men jag letar :-)
Har flyttat till nytt stall för en månad sen och jag trivs så bra där. Bra stallmiljö, hagar, ridvägar och riktigt bra hyra. Är ensam inackorderad, stallet har totalt fem boxar och ligger bara 2 km hemifrån.
Jag är så otroligt nöjd och trots vintern så längtar jag efter en till häst. Jag har både pengar, tid och vilja för det.

Förlåt för ot.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Haha men är det din vovve?

När jag tittade på baksidan så tänkte jag, det där är ju en sån där hund som lady_vip har :D

:D Jag känner personen som hade fotograferingen hemma hos sig, så när de sökte hästvan, snygg hund med viss rygglängd så nappade jag. Vi fick presentkort för "besväret" vilket blev vinterstövlar till mig så det var en kul grej!
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

jätteroligt att läsa...det var ju inte längesen det var nära att du gav upp helt med hästarna, så roligt att du fått lusten tillbaka. lycka till med hästköpet.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Tack :)
Ja, i höstas kändes det förjäkligt. Men jag vill verkligen inte sluta, det är mitt liv och nu när jag har möjlighet att ha en till vill jag ta chansen.
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Nej, men jag letar :-)
Har flyttat till nytt stall för en månad sen och jag trivs så bra där. Bra stallmiljö, hagar, ridvägar och riktigt bra hyra. Är ensam inackorderad, stallet har totalt fem boxar och ligger bara 2 km hemifrån.
Jag är så otroligt nöjd och trots vintern så längtar jag efter en till häst. Jag har både pengar, tid och vilja för det.

Förlåt för ot.

Men vad kul! Jag blir alldeles glad av att läsa det där! :D

Härligt att du är på rätt köl igen :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

:D Jag känner personen som hade fotograferingen hemma hos sig, så när de sökte hästvan, snygg hund med viss rygglängd så nappade jag. Vi fick presentkort för "besväret" vilket blev vinterstövlar till mig så det var en kul grej!

Vad kul :) Toppenbra med nya stövlar ju :D
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

KL

Det är få saker som är upphetsande när man redan har det mesta man behöver, men det blå/grönrutiga regntäcket såg fint ut. Tills jag såg svanslappen...

Jävlar alltså, finns det någon häst som inte behöver ett svansbad efter att ha varit ute i det där täcket? Min nordis har redan svårt att hålla upp hela svansen när hon bajsar. :o

Köper nog ett annat... :p
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

KL

Det är få saker som är upphetsande när man redan har det mesta man behöver, men det blå/grönrutiga regntäcket såg fint ut. Tills jag såg svanslappen...

Jävlar alltså, finns det någon häst som inte behöver ett svansbad efter att ha varit ute i det där täcket? Min nordis har redan svårt att hålla upp hela svansen när hon bajsar. :o

Köper nog ett annat... :p

Alla mina täcken har såna svanslappar och inget problem med hygienen för mitt sto :)

Själv tycker jag det är toppen med dem där stora svanslapparna :)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

*KL*

Fick katalogen i lådan idag :) Hittade faktiskt ett par saker jag ska kolla in. Framförallt en lila grimma till pojkhästen ;)
 
Sv: Hööks vår/sommar 2014

Ja han får ha det :d
Älskar även den lila färgen på den grimman!

Han har förra sortimentets svart helhals regntäcke med rosa kanter. Helsnyggt på honom :D
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
35
· Visningar
4 241
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 324
Senast: mamman
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 065
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp