Hööks vår/sommar 2014

@Pancakes

Nu har jag provat dom och dom sitter perfekt :)
Så får du nöjet att se världens skitigaste häst med ;)
Å jag vet att det fattas två skor på honom. Han har busat av sig dom och hovis kommer på måndag. Jäkla häst :p

20140725_192750_53d2a647e087c377ed1f93bc.jpg


10536884_722471441152718_299872270_n.jpg


De ser ju dömysiga ut! (Och jag har skimmel, vad menar du med smuts? :p) roligt att de passade :)
 
:cautious: bröstan finns kvar i full i båda mina butiker... augusti börjar i övermorgon... vågar jag fortsätta vänta och se om de kommer på halva rea priset?
vill ha! men behöver egentligen inte, men vill ha! fast.. har en ressårbrösta som kan fungera lika bra om jag syr ut den ngn dm.. och passar inte bröstan så kan jag ju lämna tillbaka den...
 
:cautious: bröstan finns kvar i full i båda mina butiker... augusti börjar i övermorgon... vågar jag fortsätta vänta och se om de kommer på halva rea priset?
vill ha! men behöver egentligen inte, men vill ha! fast.. har en ressårbrösta som kan fungera lika bra om jag syr ut den ngn dm.. och passar inte bröstan så kan jag ju lämna tillbaka den...

Nu har jag inte hängt med i tråden. Menar du den raka, svarta med mässingsspännen? Har en i full hemma som var lite för stor till Tiger som jag ska lämna tillbaka. Ville mest prova, kommer aldrig orka använda brösta/förbygel tror jag :p Tänkte typ om du vill jag ska lägga undan den när jag lämnar tillbaka den? Eller hmm, du kan ju köpa den av mig oxå om du vill o få kvittot :D
 
Nu har jag inte hängt med i tråden. Menar du den raka, svarta med mässingsspännen? Har en i full hemma som var lite för stor till Tiger som jag ska lämna tillbaka. Ville mest prova, kommer aldrig orka använda brösta/förbygel tror jag :p Tänkte typ om du vill jag ska lägga undan den när jag lämnar tillbaka den? Eller hmm, du kan ju köpa den av mig oxå om du vill o få kvittot :D
ja det är den ^_^ fast jag ska ha en brun! (går ju inte att ha en svart brösta till brun sadel :O) men att den var för stor för tiger verkar lovande ;) kanske den passar corina :p
 
ja det är den ^_^ fast jag ska ha en brun! (går ju inte att ha en svart brösta till brun sadel :O) men att den var för stor för tiger verkar lovande ;) kanske den passar corina :p

Tänkte inte på det :D Den var inte jättestor men remmen över manken hamnade lite väl långt bak sas :)
 

Liknande trådar

Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 979
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 455
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 004
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
515
· Visningar
13 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp