Höstmammor 2010

Maja aker bakat och kommer fa göra till hon är minst 5 ar eller stolen är urväxt (storasyster bytte fran den stolen ngr manader efter hon fyllt 5). I var andra bil har hon en bältesstol och den far hon aka i om vi aker där det är lag hastighet, inte ut pa motorväg tex. Den stolen far hon även ha med sig om hon ska aka med ngn annan, tex svärmor.
 
Det är min tanke också att det är faktiskt ok att hon åker framåt om t ex mormor ska hämta på förskolan. Det är ju rätt meckigt att flytta över bakåtvända stolen och meckigt vissa gånger att byta bil hit och dit. Mestadels kommer hon åka bakåt ett bra tag till.
 
Vi har 2 bilkuddar i vår ena bil. Men det är bara kortare sträckor som åks med dom. Om vi ska åka längre eller där det är höga hastigheter så får dom åka i sina "ordentliga" stolar.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
301
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
474
Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 811
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Detta är verkligen den värsta och längsta så kallade vintern jag någonsin har varit med om. Det har regnat och blåst konstant sedan i...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 258
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp