Howrsetråden, nummer 10!

Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jo :o Reserverar en annan häst för resterande så det blir rätt. Ursäkta min tillfälliga sinnesförvirring!
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Har lagt till dig :)

*kl*

Undrar hur det går till att hjälpa någon med passköp som det ibland händer att folk härinne ber om hjälp om? Hur gör man det egentligen?
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag har också lagt till dig!

*halvt kl*

Jag vill också ha vänner! Handduk heter jag :).
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Undrar hur det går till att hjälpa någon med passköp som det ibland händer att folk härinne ber om hjälp om? Hur gör man det egentligen?

Den som ska köpa pass köper en häst av hjälparen för nästan hela sin reserv. Sedan köper personen passet för equus (så där som man får göra var trettionde dag eller vad det nu är). Till sist får personen tillbaka sina pengar genom att hjälparen köper en häst av den första personen för samma summa som den första hästen som såldes :). Inget jag skulle göra med en nyreggad bukare ;).
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

KL
Syns inte mycket i tråden, men ni får gärna lägga till mig på howrse. Heter Beatrech där :)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

kl
Jag behöver fortfarande hjälp med passköp! Pma Thule för aktuell summa =)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

*kl*

Någon här som föder upp hannoenhörningar och som kan erbjuda en betäckning med en bra hingst?
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag har inte glömt dig; men just nu gör de ett underhåll på någon server så jag tar det så fort de är klara :)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Vad är egentligen ovanliga pälsfärger värda? Fick ett meddelande från en som vill köpa min mörkfux tovero - det finns visst 849 sådana i spelet vilket inte känns som jättefå ändå, men samtidigt finns det bara två utlagda till salu. Vet liksom inte om jag ska be om 1000 eller 100 000 equus :crazy:.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag säljer mina 1- och 2% för minst 50 000e, inga pass :) Gäller ju föl då då, behöver inte vara speciellt bra på något sätt utan det är bara för färgen.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Tack! Oj, det var en ganska rejäl summa! Jag som var nära att sälja den för ett par tusen utan att ens titta på pälsfärgen :o.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Haha ja det kan bli rätt lönsamt om man har turen med sig. :D Jag sålde mest när jag födde upp, då använde jag ju Herapaketet och fick välja färg, sålde den ena och gick vidare i aveln med den andra. Inga topphästar direkt, låg runt 580 gp när jag slutade, och toppen var nog en bit upp på 700 då. Hingstarna satte jag lite lägre pris på än stona. Så länge man inte begär pass och lägger sig mycket högre än eventuella andra, likvärdiga hästar som är till salu så går det att ta rätt ordentligt betalt. :)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Någon som skulle vilja ge mig en rova (mål)? Självklart ger jag tillbaka rova/ett åp :).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp