Howrsetråden, nummer 10!

Sv: Howrsetråden, nummer 10!

En liten undran, varför vill man ha Kronos timer? Om man avlar känns den ju ganska värdelös i och med att hästarna ändå är färdigbluppade och klara vid 10 års ålder som ju är tidigast möjliga. Eller handlar det om att man vill träna upp tävlingshästar eller något?
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

kl
Någon som har en idé varför alla min ängar, utom den där det växer äpplen, plötsligt har 99% bördighet istället för 100%? Även ängar som har legat i träda i flera månader.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

kl*

Hejsan! Har inte varit så aktiv på senaste utan mest kört underhåll.
Har som mål på grödorna idag att bli grattad 20ggr. Har grattat hejvilt så nu hoppas jag på att några vill gratta mig :-)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

O för er som inte har mig som vän så får ni gärna lägga till mig. Jag heter Lily84
:-)
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

+ Lily: gratulerat er bägge.

Är det nån som satsar på att få hästen i detta event?
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

+Lily84

Har gratulerat er! :)

Hemlig: Haha nej inte jag iaf. Jag vattnar typ en gång om dagen eller när jag kommer ihåg det. Spelar inte så mycket längre, helt tappat suget:(
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

+ hemlig och alla andra

Tack för gratulationerna!

Jag satsar inte heller på hästen, har glömt vattna flera gånger :p
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Kl*

Tack för gratulationerna!
Jag har inte kunnat vattna så ofta så det finns ingen chans att jag får Agat.
Har ändå fått rätt bra grejer från de andra växterna tycker jag.
Nån som vet hur mycket växten växer om man gödslar den??
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Vilken växt? Den med Agat växer 1%, menar du någon annan så står det om du håller pilen över fröpåsarna.
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

*kl*
Någon här som brukar använda dem klassiska versionen från mobilen?
Sen igår eftermiddag så kommer jag inte åt den klassiska versionen av howrse på mobilen...?

Kommer bara upp att jag inte är registrerad ännu eller att dns seevern inte funkar. Funkade ett tag igår i chrome men samma sak där nu.

Fler med samma problem?

Irritersamt, använder knappt datorn o nu blir mina blommor sällan vattnade... :p
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag använder den klassiska versionen och den har fungerat klart sämre de senaste dagarna, än vad den har gjort tidigare. Jag kan dock logga in, även om det är rätt segt.

Däremot är det helt omöjligt för mig att vara inne från datorn sedan de uppdaterade servern tidigare idag. Den bara laddar och laddar och kommer ingenstans... Kan det vara därför ditt mobila inte funkar kanske, för att de uppdaterat något?

Tillägg: Läste förresten på forumet att Chrome eller firefox ska fungera bäst, IE ska väl inte vara någon hit :p
 
Sv: Howrsetråden, nummer 10!

Jag kan inte heller få upp klassiska versionen via mobilen.
Och på mobil-versionen kommer jag inte åt landen heller, trist.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp