Bukefalos 28 år!

Hund resursbet i handen

Lyraolissy

Trådstartare
- låg på mig med sitt ben. Helt plötsligt började han morra. Jag tänkte fan han ligger s å han kan bita mig i ansiktet. Så reste han sig upp med benet fortf morrande o ragg. Jag efter för tänkte accepterar inte att morrar åt mig. Så rök vi ihop, han högg mot mig och fick in ett bett i handen så jag började blöda lite. Sen fick jag tag runt käften på honom så han inte kunde bita mer men då övergick han till att skrika istället. Grannarna måste trott jag dödade honom. Röt till på honom och släppte sen och gick tillbaka till sängen. Efter kom han och var jättefjäskig. Gav mig benet och ligger nu ovanpå mig igen och vill bli kliad.
Det kan svänga fort. Känns fan lite opålitlig men skönt att han varnade först iaf. Men benet hade han en bra stund innan han fick för sig skulle vakta det mot mig. Jag har även hållit i det nga ggr innan utan att han sagt ngt.

Vad tycker ni om det här ?
Rätt.fel ?
Hundspråk?

 
Kopierat från messinger? Är det din hund?
 
- låg på mig med sitt ben. Helt plötsligt började han morra. Jag tänkte fan han ligger s å han kan bita mig i ansiktet. Så reste han sig upp med benet fortf morrande o ragg. Jag efter för tänkte accepterar inte att morrar åt mig. Så rök vi ihop, han högg mot mig och fick in ett bett i handen så jag började blöda lite. Sen fick jag tag runt käften på honom så han inte kunde bita mer men då övergick han till att skrika istället. Grannarna måste trott jag dödade honom. Röt till på honom och släppte sen och gick tillbaka till sängen. Efter kom han och var jättefjäskig. Gav mig benet och ligger nu ovanpå mig igen och vill bli kliad.
Det kan svänga fort. Känns fan lite opålitlig men skönt att han varnade först iaf. Men benet hade han en bra stund innan han fick för sig skulle vakta det mot mig. Jag har även hållit i det nga ggr innan utan att han sagt ngt.

Vad tycker ni om det här ?
Rätt.fel ?
Hundspråk?

bara kopiera igen så försvann understrykningen...
 
- låg på mig med sitt ben. Helt plötsligt började han morra. Jag tänkte fan han ligger s å han kan bita mig i ansiktet. Så reste han sig upp med benet fortf morrande o ragg. Jag efter för tänkte accepterar inte att morrar åt mig. Så rök vi ihop, han högg mot mig och fick in ett bett i handen så jag började blöda lite. Sen fick jag tag runt käften på honom så han inte kunde bita mer men då övergick han till att skrika istället. Grannarna måste trott jag dödade honom. Röt till på honom och släppte sen och gick tillbaka till sängen. Efter kom han och var jättefjäskig. Gav mig benet och ligger nu ovanpå mig igen och vill bli kliad.
Det kan svänga fort. Känns fan lite opålitlig men skönt att han varnade först iaf. Men benet hade han en bra stund innan han fick för sig skulle vakta det mot mig. Jag har även hållit i det nga ggr innan utan att han sagt ngt.

Vad tycker ni om det här ?
Rätt.fel ?
Hundspråk?

bara kopiera igen så försvann understrykningen...
Vad bra, skriver från telefonen.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 899
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 221
Senast: Dopy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 330
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 508
Senast: DizAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp