Bukefalos 28 år!

Hur år det för era 05:or edition 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur år det för era 05:or edition 5

Kopierar in mitt senaste svar från gamla tråden.

Frågan löd; vilka är vi bakom nicken i 05-tråden?




Madde 20 år. Från Västerås men bor för tillfället i Göteborg.
Jobbar som växeltelefonist på Swedbank (vardagar) och som butiksmedarbetare på Clas Ohlson och IKEA (helger).

Uppvuxen på hästgård, mina föräldrar sysslar med trav och är hovslagare & ET. Jag själv har haft häst sedan jag var 11 och endast tävlat ungponnyklasser upp till regional LB. Är inne på min 3e ungponny nu.
När jag flyttar hem till Västerås igen ska jag köra in min ponny, sedan ska jag även testa på lite trav för att göra något nytt kul .
Är sugen på att ta hem en 1-åring och sedan köra alla kval osv med den som 2-åring och testa på en unghäst inom trav denna gång. Vi har en nyanläggd travbana hemma på gården och en rakbana i skogen.


Gillar denna bild :) Notera monsterhästen bakom mig och lillehästen oliver.
persosoliver2-1.jpg


så här muppig kan man ju se ut med ;)
madde.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Hur år det för era 05:or edition 5

ja :) sådana härliga vintrar hade vi ju i västerås (höjd med sthlm) för några år sedan.

numera har vi "sydsverigevintrar" med nästan bara plusgrader och regn, som för några dagar blir minusgrader och blixthalka, sen kan det komma snö i några dagar som smälter och blir till slask. och så håller det på sådär.
otroligt tråkigt vad som håller på att hända med klimatet i vårt land!
:(

jag minns vintrarna när vi tolkade efter hästarna, det var härliga galopper över snöfyllda fält i vintersol och en vinter där snön låg hela vintern.
snyft!
 
Sv: Hur år det för era 05:or edition 5

gud vad underbart att ha två hästintresserade föräldrar! själv har jag alltid fått göra allt själv och ingen i familjen har jag att dela mitt intresse med.

Ser verkligen härligt ut på bilderna!
 
Sv: Hur år det för era 05:or edition 5

KL