Bukefalos 28 år!

Hur blir man riddare?

Sv: Hur blir man riddare?

Ja, jag hörde det...
När blir nästa träff i studiecirkeln?

Ja, just nu på cirkeln håller vi bara på att planera showen den 22/9 och vi ska ha en träff på tors halv sex. Annars träffas vi udda måndagar 19.00. Sen blir det extra datum där vi bokar in och tränar praktiskt tillsammans.
 
Sv: Hur blir man riddare?

vi börjar vår tornerspelsträning i Sunne under hösten igen. 4 tillfällen inbokade för den som är intresserad. Ingen kurs iår dock eftersom vår tränare är på praktik långt bort.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Precis, det var det!

Så det är alltså möte idag?
Ja, det var det..
Kurs och show till helgen nu. Ska bli såå roligt.
Sen kommer vi kanske ta några veckors paus eftersom det varit så mycket på sistone.;)
 
Sv: Hur blir man riddare?

Ja, det var det..
Kurs och show till helgen nu. Ska bli såå roligt.
Sen kommer vi kanske ta några veckors paus eftersom det varit så mycket på sistone.;)

Okay.
Tja, jag åker till Rhodos på lördag, så jag kan ju iaf inte vara med..

Men kan du inte höra av dig när ni sätter igång igen?!
Vore jättesnällt!
 
Sv: Hur blir man riddare?

Okay.
Tja, jag åker till Rhodos på lördag, så jag kan ju iaf inte vara med..

Men kan du inte höra av dig när ni sätter igång igen?!
Vore jättesnällt!

Ha så trevligt! Visst ska jag höra av mig.. Kan man nå dig på annat sät än här??
 
Sv: Hur blir man riddare?

Vi ändrade lite. Blev väldigt sporrade av kursen så vi har bestämt att boka in praktiska träningsdatum redan nu. Själva cirkeln väntar dock till efter jul.
vi ska träffas på tors 18.30 och bestäma datum men antar att du inte är hemma då..
Hör av mig
 
Sv: Hur blir man riddare?

Hej på dig riddar-vän:)

Nästa möte på dkrs sker preliminärt den 24 april klockan 16.30

varmt välkommen :) kolla även på vår hemsida www.dkrs.se gå in under aktiviteter sedan kolla på ridderi:banana:
Där finner du oss glada amatörer i DelleKnights
(MovieStar: det här är jag när jag är här:idea:):D
 
Sv: Hur blir man riddare?

Tackar tackar!

Så jäkla synd att mn häst blev skadad nu, annars hade jag varit med på senaste kursen..
 
Sv: Hur blir man riddare?

OT: Hur går det för dig och hästen? Har läst i andra trådar och håller tummarna för er.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Tack.

Jodå, vi ska ner till Strömsholm imorgon. Förhoppningsvis för sista gången, men det får ta den tid det tar.

Om allt går vägen så ska jag kunna sätta igång honom i juni-juli.
 
Sv: Hur blir man riddare?

Så lite så...

Du vet att du kan vara med på "ridderikurserna" på våra ridskolehästar va??? Jag tänkte ifall det stod och föll på huruvida du hade häst!!?? Vi har en hel del hästar som deltar i ridderiövningar med liv och lust.. Ibland mer liv än lust.. men duktiga är de!!!:) :banana:
 
Sv: Hur blir man riddare?

va skönt att höra - det lät så mörkt där ett tag!

Ja, den första diagnosen jag fick i Hudik var i stort sett: "ta bort hästen".

Men tack o lov för att man kikade på alternativ!
Vi ska ner sista gången till Strömsholm om 10 veckor. Om allt går bra tills dess så kan jag börja sätta igång honom då!
 
Sv: Hur blir man riddare?

Ja, jag hörde det. En tjej ur er personal erbjöd mig att rida skolhäst, men jag avböjde.
Grejen för mig var att ta med min egen på träning, för grunderna har jag gjort på andra hästar förut.
Har flera vänner i södra sverige som sysslar med tornerspel. Det låter som att några av dem skulle kunna komma upp och hjälpa oss också om intresse finns..
 
Sv: Hur blir man riddare?

Mithalagos: Intresset finns och hjälpen (Celeres Nordica) har varit där 3 gånger =)
 
Sv: Hur blir man riddare?

Ja, jag vet att Celeres har varit där ett par ggr.
Tänkte mer på ifall intresset finns att ta upp ngn annan ngn gång.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 322
Senast: Roheryn
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 378
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
825
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp