Hur bra koll har ni på era rosetter?

Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver häst, datum och korfattat hur hästen gick och antal fel.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag har typ 3 st, så det är inte så svårt o hålla koll på :rofl: Har inte tävlat så mkt, men dem har jag faktiskt skrivit på baksidan, datum, plats, hästens namn... :)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Mina ligger i plastpåsar i garderoben... :rofl:

Men de är ordentligt märkta med häst, datum, plats, gren och domare!
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

mina har jag skrivit på..plats datum klass ponny :D

men just nu ligger alla nerpackade i lådor:angel: förutom typ fem som jag har fått ganska nylgen..:)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Gör sadelkammaren mysig och häng upp rosetterna i glastavlor på väggarna och häng några lösa rosetter på små tavlor med foton tagna från tävlingar :)

Mina rosetter, plaketter, pokaler ligger dock i låda på vinden i väntan på den dagen man köpt eget stall :love:

Självklart noterades allt på baksidan av rosetter o plaketter, o pokalerna fick klisteretikett på undersidan :banana:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag skriver klass o datum bak på rosetterna... de hänger numer på min vägg ovanför datorn efter att ha legat i en kasse en massa år... hade planer på att fixa ett prisskåp i sadelkammaren men utrymmet tryter, fick välja mellan att ha täckes tork eller prisskåp så då föll lotten på täckestork...

här är de!!! dock inte så många, får skylla på att jag inte ridit en tävling sen 2001... börjar nog bli dax nu...

prisrosetter.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

När jag var nio år och vunnit min andra rosett på ridskoleponny fick jag hybris och satte upp ett snöre längs hela väggen, säkert tre meter. De två rosetterna var ganska ensamma där, men tids nog fylldes det på :rofl:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan och hänger stolt upp dem i sadelkammaren :) Då får man ju en liten extra kick när man hämtar sadeln att göra bra ifrån sig på träningarna.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag har bara en enda och den tog jag i januari i år och på den stå datum, häst och vart det var och sånt.
Den är lite speciel för min inte bara för det är min först uta för att jag tog den med gipsat ben men det gick det också.

Det var bara 40cm och det gick i trav med för mig var det stort...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag har inte speciellt många rosetter, men har märkt alla med info iaf :) Det är lite kul att upptäcka att man fortfarande har kvar sin allra första rosett från en clear round på ridskolan :D
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver alltid på rosettens baksida & hänger upp sedan. Plaketerna tar jag en liten klisterlapp och skrivet på sedan sätter jag upp dem på hästens box :)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver på baksidan:
-datum
-hästens namn
-mitt namn
-höjd/klass
-placering
:D
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag har sten koll!! :rofl:
Skriver upp namn ,klass ,plats , plcering, fel , tid, ev unghäst, mitt namn :rofl: sen åker dom upp på väggen...
med plaketterna gör ja inge me förutom att ja hänger upp dom i stallet, gör inte heller något me pokalerna... :bump:
hehe visst e den---> :bump: cool??? :D
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan av rosetten och hänger upp dem i sadelkammaren.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jagskriver på bak sida mitt namn, vad hästen hetre och datum sen hänger jag uppdom på väggen:)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

en liten fråga...

varför skriver ni er namn... man har ju ingen annans rosett eller?
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan datum och resten skriver jag i tävlingsdagboken,..:D Sen hängs dom upp i sadelkammaren,..
Hur många har ni?
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan datum och resten skriver jag i tävlingsdagboken,..:D Sen hängs dom upp i sadelkammaren,..
Hur många har ni?

Jag har bara en med jag började tävla i januari med bruten fot och ben...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

0kej själv har jag bara 27 och ja har tävlat i sen ja va 10 o nu e ja 14 fast ja va ju skadad i ett år ungefär så ja får väl skylla på det,..:angel:
 

Liknande trådar

Hundträning Min hund är duktig på byteshandel när det kommer till icke ätbara saker som pinnar, skräp osv. Däremot när hon hittar mat ute så lyssnar...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: AraSlei
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 215
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 418
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp