Hur bra koll har ni på era rosetter?

Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag har inte räknat så noga men nånstans mellan 60 och 70 skulle jag gissa på att jag har (en häst).
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag skrev hästens namn, datum, klass o placering 6 o uppåt.
Har dock gett upp alla dessa rosetter som man samlat på sig så nu ligger dem i två stora kartonger på vinden.. Lovar att ni tröttnar på era rosetter när dem tar upp hela rummet...
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Har inte så värst många rosetter ska jag väl erkänna. bara tävlat clear rounder och KM på gamla ridskolan, och en riktig tävling med min nuvarande häst.

men de få rosetter jag har jag skrivit upp datum, häst, gren, placering och ev. höjd.
Hade de uppsatta i min hylla innan vi flyttade men nu får de inte plats.
har bara en uppe i hyllan, och det är den senaste jag tog med min häst. då placerade vi oss för första gången i mitt liv, på min första häst. så den är rätt värdefull för mig.

Är väl tänkt att jag ska börja samla ihop lite fler rosetter nu när jag kommit igång med träningen.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver på rosetterna (baksidan givetvis) när, var, vilken häst o vilken klass. Har haft dem hängandes uppe men nu ligger de o skräpar i en låda. Vet ej hur många då jag ej räknat dem.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag har stenkoll på mina rosetter, men då har jag inte tävlat så mkt heller :p Har skrivit datum, gren, klass, häst, placering osv. Dom hänger i förrådet!
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

ja har oxå jätte bra koll på mina som du!


de e ju ens stolt het ju :P
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver hästnamn, datum, vart och mera sedan hänger jag upp den. men ännsålänge har jag bara 34 rosetter. Det är väldigt lite tycker jag.. ni då?
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag skriver på baksidan av rosetterna om allt från tävlingen, disiplin, domare, häst, datum, tävlingsplats, nivå, mm. sen hänger jag upp dom på väggen, 4 rader har jag nu :) plaketterna sätter jag upp på hästens (som jag blev placerad med) s boxdörr :bump:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver vilken klass, datum, dommare, procent, häst, tävlingsplats, ja allt möjligt på baksidan av rosetterna :)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver datum, häst, klass, placering, tävlingsplats (står ju oftast på framsidan men ändå :) ) och procent om det var dressyr.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Skriver på baksidan på dom, å sen häner jag upp dom!! Alltid roligt att ha:P:banana:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Både jag och sonen har full koll, skriver ALLT på baksidan. Även plaketter. Samt att jag har det dokumenterat i datorn. Sitter i rosettskåp på väggen.

vart köper/får ni era rosettskåp?:bow:
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Mina råkar hoppa direkt ner i gröna tunnan ev. lämnas till någon som håller i tävlingen.......jag tror inte jag ångar det senare iheller. Jag gillar inte saker som samlar damm så det är min lösning.
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver datum,häst kalss Ev.cleround el placering!:angel:

sedan åker de upp på väggen!;)/becca
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

jag brukar skriva på rosetten klass, datum, häst. Sedan läggs den ner i en sor svart sopsäck där jag har resten, sparar alla rosetter o plaketter i sopsäckar :angel::D
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Som man får när man tävlar alltså. Vet ni var, när och vilka klasser de är ifrån?
Jag känner mig duktig, har skrivit upp ända från min första; häst, klass, gren, datum, inne eller ute, och ev. placering eller clearround. :)

så hur gör ni? Skriver ni upp och hänger upp, eller ligger dem bara i en låda och skräpar? ;)

Dom ligger mest bara och skräpar lite här och där... i början va jag jättenoga att skriva på dom men sen tröttnade ja... lite tråkigt för det kanske är skoj när man är gammal och sitter och kollar vad man gjort :)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag märker mina med hästens namn, datum, klass och ev. procent om det är dressyr.
Sen åker dom upp på anslagstavlan i mitt rumm. Kan väll tilläga att det bara är 10st:o
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver på baksidan; hästens namn, gren/klass, datum, plats :) Förut hade jag dom på väggen, men nu ligger i en låda!

Har inte tävlat sådär överdrivet mycket då det har blivit en hel del hästbyten och unghästridande! Men på första ponnyn blev det endel :) Ska förhoppningsvis komma igång snart igen när jag känner att vi är redo, jag & Bisse!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

Jag skriver upp häst, datum och klass. Resten kan man ju utläsa av rosetten ;). Är det en vit placering skriver jag vilken. De hänger på väggen :)
 
Sv: Hur bra koll har ni på era rosetter?

nu har jag börjat ta bättre hand om min rosetter, tyvärr så började några att mögla :rofl: så dom fick flytta in under vintern föra året och sedan ut igen i stallet, jäkla jobb :P

bild:
PICT3106.jpg

PICT2273.jpg

PICT3111.jpg
 

Liknande trådar

Hundträning Min hund är duktig på byteshandel när det kommer till icke ätbara saker som pinnar, skräp osv. Däremot när hon hittar mat ute så lyssnar...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: AraSlei
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 216
Senast: nullo-modo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 423
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 306
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp