Bukefalos 28 år!

Hur går det för era 07:or?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or?

KL
igår så lekte jag lite med mitt lilla troll, det visade sig att efter att ha kommit hem från betet sedan två veckor sedan, hade det bunkrat sig lite energi.
Tänkte springa brevid henne o hoppa några hinder på våran "paddock", vilket vi gjorde, o det var JÄTTE kul!, hon vist inte man kunde det, så nu vart det fart, efter ett tag beslutade jag mig att släppa henne, o hon började springa o hoppa, stegra sig o bocka o allt vet inte jag!
men bifogar en filmsnutt på slutet då hon började sakta ner, stekrade sig inte, bockade inte o hoppade inte, men iaf, filmat med mobilen så...men lite kul är det allt tycker jag

paddocken var btw öppnad i båda kortsidorna för att hästarna ska kunna beta där, men inte sprang hon ut ändå...

http://uk.youtube.com/watch?v=UO7aBlHHCUo
 
Sv: Hur går det för era 07:or?

Tråden börjar nu fylla på över 1000 inlägg, så jag låser den härmed. Ni får "öppna" en ny.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 482
Senast: Görel
·
E
  • Låst
Träning Hej och hjärtligt välkommna till denna tråd !:d jag vet att det finns en annan tråd om det här, men den sista där skrev senast 07. så...
Svar
2
· Visningar
750
Senast: Immer
·
C
Avel Imorgon ska jag åka till veterinären och kolla stoet jag betäckt i somras. Hon är e Master ue Stanford med Chagall i tredje led...
Svar
10
· Visningar
1 150
Senast: Camaro
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 185
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp