hur gör man egentligen??

M

Mela

När man vill lägga upp en bild??
Det är så att jag gärna vill dela med mig lite bilder till er här på buke men jag fattar inte hur man får upp dom i en tråd lixom :confused:
Skulle vara toppen om någon data expert när det gäller buke kunde förklara för mig..har hört att man måste lägga upp bilderna på nån sida...men vilken sida?? :confused: HJÄLP HJÄLP!!!
 
Sv: hur gör man egentligen??

Har du läst den "viktiga" tråden precis ovanför denna?
 
Sv: hur gör man egentligen??

yes jag har läst....men jag fattar noll asså...tror inte det kommer funka för mig...min bild blev inte jpg eller nåt:(
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Lillefrun
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
623
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 499
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp