Hur göra??

Sv: Hur göra??

kl

har ingen aning om hur sjutton jag halkade in på den här tråden :crazy: men har iaf suttit och sträckläst den från början till slut, och jäklar vad synd att det inte gick vägen.. eller har det gjort det? är ju en rätt gammal tråd så mycket kan ju ha hänt det senaste året ;) *lever på hoppet*
sjukt häftiga hästar iaf! :love:
 
Sv: Hur göra??

Oj, någon som fortfarande kommer ihåg denna tråd. Jag sa just till min man att det var tur att vi inte hoppade på "tåget". Med facit i hand och finanskris så hade vi aldrig klarat av att ro detta jätteprojekt iland. Vissa finansiärer som lovade guld och gröna skogar kursade innan vi hann så långt som till kontrakts skrivning. Hur det har gått med gården vet jag inte. Troligen inte bra. Tråkigt...
 
Sv: Hur göra??

herrejösses hur det skulle kunnat sluta!!! så otroligt häftigt att det överhuvudtaget finns något sådant!
 
Sv: Hur göra??

Har sträckläst detta och så sprack bubblan och man tappar talförmågan. Fy snablans alltså. Men hoppas hästarna mår bra iaf.:)
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 659
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp