Hur göra??

Sv: Hur göra??

*kl*

Har följt tråden i tysthet, men nu fick jag se filmen och herregud! :eek:
Jag säger bara WOW! Ja... wow....:eek::love:




Mitt "stora" halvblod blev genast extremt liten i jämförelse... pytte... hon syns knappt....:rofl:

Väntar spänt på uppdatering!
/Sandra
 
Sv: Hur göra??

KL

Huvva vad spännande... Väntar på att få höra nått nytt här.. Har läst hela tråden med stigande intresse.. Hur coolt som helst detta... Hoppas verkligen det kommer gå i lås... :D
 
Sv: Hur göra??

Jag kunde inte se fast jag hade explorer. Prova att låta filmen ligga och ladda nere medan du gör annat. Hoppade igång efter en timme för mig :D
 
Sv: Hur göra??

Hej allihopa!

Ja, nu vet vi varken ut eller in. Det är svårt att få ihopa finansiärer pga finanskrisen som råder. Vi står redo men pengarna saknas:(.

Det känns tråkigt att behöva släppa detta men kanske är det det vi måste göra.

Men vi gjorde ett seriöst försök i alla fall, man får tänka så. (Fast än är det inte för sent, kanske krisen svänger och vi hittar någon som brinner för projektet så som vi gör)


Tack för ert engangemang och kreativa tankar.

Hoppas att tråden får vila i fred utan allt för många "vad var det jag sa" kommentarer ;)
 
Sv: Hur göra??

Verkligen tråkigt.. Hade behövt få gotta mig i en solskenshistoria med lite spänning, mystik och äkta bonnig romantik... :cry: Men men... Undrens tid kanske inte är förbi.. Hoppas att det kommer nån pigg, nyfiken rik individ som är villig att ge sig ut på äventyr... Tack för en spännande tråd... Kommer iaf att hålla ett litet getöga åt denna tråden ifall det sker ett litet mirakel:D Kramzo
 
Sv: Hur göra??

"jag ser min underbar orlovare flyga iväg".....
nä men allvar, jag hoppas att någon dyker upp som kan hjälpa er, vore roligt med att rädda lite historia.
Ädelt av er att försöka i alla fall. Hoppas fortfarande, håller tummarna.
 
Sv: Hur göra??

KL

Åhh jag håller alla tummar å tår för att det kommer lite cash me i bilden :)

Hoppas hoppas hoppas hoppas!
 
Sv: Hur göra??

Det låter som en god ide´ eller varsin yesslott ( finns på pressbyrån) fler vinstchanser / sålda lotter. Dock maxvinst 2 miljoner.
En bra sak är att man stödjer synskadade i Sverige som håller i lotteriet.:)
Hur många är med och köper lotter? / spelar på travet på lördag eller liknande.
*räcker upp handen*
 
Sv: Hur göra??

jag kanske kan låna pengar av killen som vann i Torsdags på triss :idea:
inga förhoppningar :cool: (våran kompis)
 
Sv: Hur göra??

mm jag vann 50 kr :cool: medans en kompis vann på Triss,fick vara med i tv4 oh vinna 200.000 kr :eek: :D fuskigt
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 659
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp