Hur göra??

Sv: Hur göra??

Lycka till med allt, jag håller tummarna för er och hästarna!
 
Sv: Hur göra??

Hej.

Jag är rädd för att behöva göra er besvikna. :crazy:

Tyvärr finns det inte finansiärer som är intresserade av detta projekt. Vi har sökt både inom Sverige men oxå utomlands.

Hur det går med hästarna just nu vet jag inte, men nu borde det snart gå att släppa dem på bete så att dom får mat.

Detta är tråkigt, men när pengarna inte räcker så går det inte att genomföra. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det löser sig för dessa underbara bjässar.

Tack för ert engagemang! Skulle det bli någon förändring i läget så meddelar jag detta omedelbart.

//Sita
 
Sv: Hur göra??

Har du någon aning om vad en sådan bjässe kan kosta? Och importen hit till Sverige? Gillade dem skarpt!
 
Sv: Hur göra??

Jag vill oxå åka på Spa/ridsemester till ryssland! Sen spelar det ingen roll vad det är för hästar!
 
Sv: Hur göra??

Neeeeeeej, här har man läst igenom hela tråden och suttit som på nålar och bara dreglat över dessa underbara varelser och sen blir det inte av! :( Tråkigt för dig Sita, förstår hur surt det måste kännas!
 
Sv: Hur göra??

Tack för kontakten! Lägger den i arkivlådan tills jag behöver den.

Nu har jag forskat lite kring hästarna.

Antagligen är det Soviet heavy draft, lite större modell
soviet%20heavy%20draft.jpg


eller Russian heavy draft, lite mindre modell
russian%20heavy%20draft.jpg


OJ vilka vackra hästar...VILL HA:bump:
 
Sv: Hur göra??

Sita - kan denna gård gå med ekonomisk vinst ?

Vad är prislappen?

*känner folk som sitter på pengar men vill bara investera i sånt som ger dem ännu mera pengar...*
 
Sv: Hur göra??

Har läst hela tråden nu och suttit på spänn hela tiden! När jag såg bilderna och filmerna på gården skena tankarna iväg..det såg verkligen vackert ut där :d
Synd att det (kanske) inte gick vägen *fast har ännu inte gett upp hoppet* får väl köpa en lott jag med fast jag befinner mig i Australien för tillfället. Vem vet? Det kanske är bättre vinst chanser här ;)
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 659
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 683
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp