Bukefalos 28 år!

Hur göra??

Sv: Hur göra??

och dom borde val ha sett att konkursen var pa vag langt tidigare och borjat leta kopare for manga manader sedan....fast det kan dom ju ha gjort och ingen har nappat, och da kan det ju faktiskt finnas goda sjal att kanske inte ta sig an stallet heller...

Min man har i england ar ju property investor, och nar han far ett sant har projekt i sina hander tar han ju kontakt med fler manniskor som skulle kunna vara interesserade, och oftast om det finns nagon "equity" i projektet hittar man ju oftast en kopare...sa det kan ju vara sa att det har varit fler som har varit erbjudna det hela men som har tackat nej for att det helt enkelt ar ett for stort/svart/olonsamt projekt....
:(

Exakt vad jag menade.
 
Sv: Hur göra??

tråkigt att det ser mörkt ut. Hoppas det löser sig, men går det inte så är det ju inte lätt :crazy:

En fundering bara, det kan inte vara så att de ¨påstår att hästarna skall slaktas för att få er att fatta beslutet snabbare? (=ett ogenomtänkt beslut till deras fördel)? Inte menat som en fördom mot ryssland eller Ryssar öht, sånna människor finns överallt!...
 
Sv: Hur göra??

Usch, vilken tråkig vändning i historian helt plötsligt :cry: Men vad gör man, precis som du skriver så går det ju faktiskt inte bara hoppa på ett plan som tar en till ryssland för att skriva på en bunt papper. I erat fall kan jag ju tänka mig att allt papperarbete och myndigheter är det som tar TID!!, Men jag tycker det verkar konstigt att dem nu på en femöring får sådan eld i baken så att dem inte ens kan vänta när det finns seriösa spekulanter...
 
Sv: Hur göra??

Vad härligt, var lite så jag tänkte varför kasta allt i soptunnan om någon ändå vill ha det ;)
 
Sv: Hur göra??

Fantastiska nyheter, bara hastarna kan fa mat och omvardnad sa ar det ju jatte roligt om det skulle kunna raddas!

Lycka till och hall oss uppdaterade:D
Fantastiska hatsar, har alltid velat ha en bumling men pojkvannen gar nog i strejk om jag skaffar en till...:)
 
Sv: Hur göra??

Vilket underbart ställe!

Jag är lite nyfiken på om det finns någon planlösning/anläggningsskiss
 
Sv: Hur göra??

När kommer det lyckliga slutet?! Kontrollerar med spänning varje dag om något nytt har hänt.....:)
 
Sv: Hur göra??

Just nu händer ingenting. Våra medansvariga håller på med pappersarbetet och pratar med Ryssland.

En sak har jag lärt mig... Det tar tid!!
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 866
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 725
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 668
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp