Bukefalos 28 år!

Hur göra??

Sv: Hur göra??

Du kan vara helt säker på att den funktionen gått varm hos mig de senaste veckorna ;). Men det innebär inte att det blir enkelt för det...
 
Sv: Hur göra??

vad skönt att se att några av dem går ute iaf! Tyckte mig ana lite spattgång på en av hingstarna(?) som visades, men kan va stelhet kanske. Väldigt läckra djur är det!

Hoppas det går vägen för hästarna *håller alla tummar*
 
Sv: Hur göra??

:bow:Tack Alex!:bow:

Skönt att se att hästarna ser ut att må bra efter omständigheterna. (undrar vad dom säger i reportaget bara :angel:)

Just nu kan jag inte göra något och det känns mycket frustrerande!
 
Sv: Hur göra??

Blev så nyfiken så jag läste hela tråden....

Tänkte just när och hur du skulle komma ner med fötterna på jorden???

Du är beredd att (iaf tänka tanken) investera x antal miljoner tillsammans med x antal arbetstimmar i ett land där det mesta är ...snällt sagt...trögflytande.

MEN så ska ditt sto föla och du kan inte åka, vilket betyder att du pga det inte kommer att kunna köpa den "lilla" gården med 1000 stallplatser...

Attans otur då...att hon ska föla just nu...

Vilket humbug.... :rofl::rofl::rofl:

Men rolig att läsa.... ha ha!!

Melitta
 
Sv: Hur göra??

Melitta, jag tror verkligen att sådana roliga som du ska ha det svårt att vinna på konkursen, även med miljarder i fickor. Pochinki är ju ej så stor stan o där känner människor ganska bra varandra. Där pågår en standart procedur på privatisationen bara, ska du veta. Det spelar ingen roll vem ska bli en ny ägare, men den måste vara en snäll mot hästarna åtminstone.

Tack till alla goa.
Jag har ingen tid att översätta just nu. Ska prova lite senare.
Mvh Alex.
 
Sv: Hur göra??

Alex, hur hittade du tråden på ett svenskt forum?

(Jag är seriöst nyfiken)

Jag kan svara på det eftersom jag ställde samma fråga tidigare i tråden:laugh:

Via en blogg på nätet där någon skrev om denna tråden. Världen är liten!:)
 
Sv: Hur göra??

MEN så ska ditt sto föla och du kan inte åka, vilket betyder att du pga det inte kommer att kunna köpa den "lilla" gården med 1000 stallplatser...


Du skapade ett nytt nick bara för att skriva den kommentaren eller? Stå för vem du är istället.

Om du är något sånär smart skulle du uppfattat (eftersom du ändå läste hela tråden) att det inte var pga av att TS inte kunde åka och kika som det inte blev något. Eller, rättare sagt, det är ju inte något bestämt än.
 
Sv: Hur göra??

Vad roligt med en video där man såg lite mer av hästarna och anläggningen.
Underbara hästar och en underbar anläggning.

Hur gammal är videon, är den relativt nyinspelad. Här såg ju stället mer välskött ut, än bilderna skvallrat om.
 
Sv: Hur göra??

Jag kan tyvärr inte se filmerna :cry: Rutan kommer upp men det visas ingen film i rutan... Någon som kan hjälpa?
 
Sv: Hur göra??

Undrar vem som framstår som trög här ja...

Myckt dumt skrivet enligt mej....Skäms!! :mad:

//Domino_s
 
Sv: Hur göra??

knapplån

följt tråden med spänning och det är så vackert tänk vad ännu vackrare det skulle bli med en upprustning :) Hoppas att ni får köpa gården snart :D
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 808
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 701
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 660
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp