Bukefalos 28 år!

Hur göra??

Sv: Hur göra??

kl
Vilken gård och vilka hästar! :laugh: Rida barbacka på de där bjässarna och man får träningsvärk ett år minst ;)
 
Sv: Hur göra??

Den hoppade igång nu :banana: Efter att jag inte gjort någonting och den legat nedtryckt längst ner på skärmen i en timme... Blev skitskraj när ljudet brölade igång :o

Vilka stora bjässar! Wow!
 
Sv: Hur göra??

Om det blir av och du behöver en hästskötare/djursjukvårdare ställer jag upp!! :D Otroligt fina bumlingar!
 
Sv: Hur göra??

Tack alla för er entusiasm!

Jag har ingen aning om vad som händer just nu faktiskt. Vi är ju inte ensamma om den här grejen. Jag ska ansvara för hästarna och innan allt annat är löst så vet jag faktiskt inte hur det blir. Lite frustrerande faktiskt. (oj va många faktiskt det blev :o)

Jag lovar att uppdatera så fort jag har något att berätta. Ha en trevlig helg!!

(och nej, hästen har inte fölat än. Hon har dragit över tiden med 14 dagar):cool:
 
Sv: Hur göra??

Shit vilket ställe! väntar med spänning på hur det ska gå och hoppas på många fina bilder sen.
lycka till!
 
Sv: Hur göra??

...fast.... Kan ni inte starta en ny fölis-tråd, så en annan smygläsare som bara är intresserad av gården inte blir helt förvirrad..? :-)
 
Sv: Hur göra??

jag tror nog hon bara lägger ut någon bild när det är fött, blir ingen fölistråd för det ;)
 
Sv: Hur göra??

wow vilken grej! Har sträckläst alltihop men hittade inte bilderna, eller bilddagboken heller för den delen :angel: Klarar mig dock utan, det verkar som ett otroligt ställe, skall följa med spänning ;)

Budjonnys är fina hästar, en tjej i stallet hade en sån. Den hade dessutom en otrolig bronsfärgad päls som aldrig mattades av. Bjässarna var också magnifika, lägger en på beställning om köpet blir av.:idea:
 
Sv: Hur göra??

Jag tittade på den senaste videon noga.. Nu kan jag ingen ryska bara polska. Nånstans i mitten så pratade tanten nåt om att det inte gick att sälja gården fram tills..? Nånting med privatiseringsprocessen.


kan ingen titta på videon och dra en sammanfattning?
 
Sv: Hur göra??

Vilket humbug.... :rofl::rofl::rofl:

Melitta! Visst verkar detta märkligt men för oss som känner henne är detta inget konstigt. Jag berättade just för en jobbarkompis som är barndomskompis med Sita. Vi konstaterade bara: "typiskt Sita" :laugh:
Så dra inte så stora växlar av de små detaljerna :angel:
 
Sv: Hur göra??

gud vad spännande allt :D jag har läst hela och väntar på fortsättningen :p
tänkte bara fråga, om det är nåt hus där eller hur ser det ut där (du?) ska bo? :D
 

Liknande trådar

Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 806
Senast: a1agnlju
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 700
Senast: Takire
·
Utrustning Funderar på att skaffa ny hoppsadel, men jag känner att jag blir gråhårig bara av att börja tänka på det :crazy: Och det blir inte...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Miljon
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 660
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp