Hur länge ammade ni ???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur länge ammade ni ???

urspsunget till denna händelse var att jag tyckte(tycker fortfarande) att man kan va lite diskret när man ammar offentligt och då hade jag den här som exempel.....
Sen som sagt har det spårat ur.... :D

Nu ska jag inte skriva fler inlägg i denna tråd, har säkert skrivit 20 redan... Men jag vill avsluta med att.. Kan vi inte bara inse att alla tycker olika i frågqan om hur länge det ska ammas och ammning offentligt!! Jag ändrar inte min åsikt och det gör säkert inte ni heller! ;)
Alla får tycka som man vill... Ha en bra dag allihopa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Hej, jag är nyfiken på att få veta lite om hur andra barns rörelsevanor ser ut efter förskolan. Hur mycket rör era barn på sig efter...
2
Svar
22
· Visningar
1 728
Senast: Anna
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 219
Senast: gulakatten
·
Småbarn Det här med talet. Hur kan det vara så olika? Vår första bubblade 3-ords meningar vid 18 månader. Vår andra fyller snart 2 år och har...
2
Svar
24
· Visningar
1 814
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Hej! Jag är en tjej på 16 år och undrar om Längden 160cm samt med vikten 64kg är normalt? Är inte överviktig eller så. Vill bara veta om...
Svar
3
· Visningar
919
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp