Bukefalos 28 år!

hur prenumererar jag på trådar?

kaffekart

Trådstartare
jag har försökt flera ggr att prenumerera på en tråd, o då kan man ju välja att det ska skickas som epost när ngn skriver ngt mer inlägg osv, men det lyckas aldrig, gör jag ngt fel eller? jag har aldrig kunnat pre. på en enda tråd..

detta är både trådar jag själv skapat o andra som jag svarat i
 
Sv: hur prenumererar jag på trådar?

Längst upp i tråden (i den gröna listen på översta inlägget):
Trådverktyg/prenumerera

Sen kan du göra inställningar i din kontrollpanel som finns till vänster i översta gröna listen. Sedan hittar du de nya inläggen när du klickar på kontrollpanelen.
 
Senast ändrad:
Sv: hur prenumererar jag på trådar?

Kolla din mails spamfilter också, det finns en risk att mailen åkt med skräpposten.
 
Sv: hur prenumererar jag på trådar?

Man kan prenumerera på trådar utan att ta emot mail.

Det är dessutom mycket lättare att läsa de nya inläggen direkt på forumet istället för i ett mail.
 

Liknande trådar

L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 782
Senast: hastflicka
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 031
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 740
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp