Bukefalos 28 år!

Hur ser man vilka trådar man skivit i?

J

jay

Jag skrev i en tråd under "gnägg" om jag inte minns fel, förra veckan, en bildredigeringstråd. Och nu kan jag inte hitta den..?

Finns det något snabbval som man kan trycka på som visar trådarna man är aktiv i?
 
Sv: Hur ser man vilka trådar man skivit i?

Tryck på ditt namn däruppe till vänster där det står Välkommen jay- Sedan Statistik- Visa alla inlägg av jay.
Eller tryck på ditt namn i något inlägg på forumet och välj "hitta fler inlägg". :)

tror dock att just den tråden rykte eftersom den var emot reglerna
 
Sv: Hur ser man vilka trådar man skivit i?

jahaaaa va tråkigt :(
men tack för infon! :)
 
Sv: Hur ser man vilka trådar man skivit i?

Du kan även klicka på ditt namn när du skrivit i en tråd, alltså till vänster om varje inlägg du skriver, så kommer några länkar upp, bland annat hitta fler inlägg. :)
Går du via din profil- statistik kan du dock välja på att hitta dina inlägg eller se dina egna startade trådar.
 
Sv: Hur ser man vilka trådar man skivit i?

Du får en bock i den blåa rutan till vänster om tråden när du har skrivit i den.
 
Sv: Hur ser man vilka trådar man skivit i?

Om du läser i den nålade tråden på gnägg så står det att...

-Tjänster ang Redigering får EJ ligga här.
För att få info om detta gå in under Datorer/bukehjälp så finns det trådar (om inte) starta en ny där.

-INGA redigeringstrådar = bukehjälp eller datorer
Ej be om foton för att rita av lägga in sina egna går bra
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: Happimess
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 244
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 270
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp