Bukefalos 28 år!

Ifor 511 eller 506

Wonderwoman

Trådstartare
Undrar om det är stor skillnad på 511 och 506? Om det är värt att lägga dom extra pengarna för ett 511?

Hur stora hästar har ni kört i dessa och hur har det varit mycket plats åt hästarna och för dig när du tränsat m.m.?

Har idag ett 505 från 97 som ska säljas då jag tycker det är för litet och mörkt. Är det stor skillnad på 506 och 505?
 
Har bara jämfört 505 och 510, och 510 är bra mycket större. Större på alla håll och kanter :). Så misstänker att det är samma storleks skillnad mellan 506 och 511.
Finns ju mått tabeller på nätet, googla ifor 511 dimensions. Eller vilken modell du är intresserad av :), kommer en engelsk sida och måtten stämmer i alla fall för 510 :).
 
Kia sorento med en dragvikt på antingen 2800kg eller 3500 och den borde klara det utan större problem.
 

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 486
Senast: HannaZ
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 634
Senast: verser
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 211
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 496
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp