Bukefalos 28 år!

Inbördes pladdertråd

Sv: Inbördes pladdertråd

Men det är skönt att plugga i solen. Fast kanske inte så effektivt.:grin: Å andra sidan kan man inte städa när man inte är hemma!:angel:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Haha exakt, inte fuska och gå ut och springa heller... :p Men får se, kan bli lite väl stressigt med tentor tors och lörd, cagnes sön-tors och sedan massa folk hit på lördagen igen... Gaah skulle aldrig kollat flygen... :angel:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

CaManen hur går det med inridningen av Usama Bin Ängel,:cool::eek::cool::eek:OM det blir för mkt :bump:så se det som en BONUS då slipper du gå på GYMMET
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Jag och Conversation Piece från Travforumet har lånat en terroristfröken av Ulf Henriksson. Hon är tre och helt ohanterad!! Our Angel heter hon egentligen. Fin stam!!:banana:

Annette har Ängelen hemma hos sig och fick på henne grimma natten mellan måndag och tisdag. Skickade SMS 01.06...

I dag har hon släppt ut henne i hagen tillsammans med en travarfarbror, Hå(r)vard men jag har inte hört om Annette har lyckats fånga henne ännu. Kanske hon får gå ute hela natten. Det är en jättetrevlig häst men hon har liksom inte gått kursen.:angel:

För övrigt gör Skuttelin alla förälskade. :love: Hon lånades ut som sällskapshäst innan jul men i förra veckan började lånerskans dotter rida henne och nu vill hon, dottern Erika, tävla henne i westerngrenar. Skutt är en riktig pärla. Och det är Ängelen ocskå!:laugh:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Aha trevligt, låter som ett kul vinterprojekt! :D

Kul med lilla Skutt, hon kan nog bli en fin tävlingshäst!!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 420
Senast: Habina
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232
Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 765
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej! Har fått reda på att jag har en kronisk ögonsjukdom som tyvärr kommer att påverka mig resten av livet. Har extremt torra ögon som...
2
Svar
27
· Visningar
3 283
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp