Bukefalos 28 år!

Inbördes pladdertråd

Camilla Osterman

Trådstartare
Nå, nu slipper vi förstöra de allvarliga ämnena med vårt pladder!

Till att börja med Malan och Magic Spell! Ska vi bomba i Vomb i morgon?:devil:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

HAHAHA,du är ett geni.varför tar vissa mäniskor så allvarligt på ALLT.Om man tar tifo's roll i perspektiv mot Bush i dagsläget ,så måste man ju tycka att tifo skulle tänka OM och inte ta sig själv på för STORT allvar.:idea:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Jag tycker att tifo har varit väldigt förstående och låtit oss pladdra på om det mesta utan att säga flaska :angel:.

Men nu kan vi vara seriöst oseriösa.:bump::bump:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Klart man kan bomba var som helst. Jag har bombat i många år innan Ascot fanns. Men det är klart att det är roligast att bomba på Ascot där man inte behöver fundera över nåt utom en och annan fasan och ett och annat rådjur!:devil:

Det var länge sedan jag bombade i Vomb men det brukade vara suveränt. Så jag ser fram emot det!:bump::bump::bump:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

haha ja nu kan vi ta vårt oseriösa pladder här istället.. :p Tycker dock också tifo varit förstående!! :bow:

Jag bombr jättegärna, men misstänker att jag inte har nån häst att bomba med för sandras pålle var som sagt lite krasslig och de andra var inte så trevliga där ute... :angel: Så ni får kanske bomba utan mig! Men slänger iväg ett sms till henne nu! :)

Angående bomba så är ju vomb super, tom bättre än ascot skulle jag tro även om jag inte ridit där.. :o Man slipper ju den trista travvolten och dylikt.. ;)
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Tyvärr, sandras häst sjuk så får ta det en annan helg.. :( Kommer nog hem snart igen, inte bra att träffa kompisar från lund igen, man blir hitdragn varenda helg då! :P
 
Sv: Inbördes pladdertråd

låter ju snällt :laugh:, vad innebär :devil: dock?? :angel:
Ska höra med sandra igen om hon har möjlighet, hon var på bröllop nu tydligen!
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Sune har en viss förmåga att tappa bort dom som rider på honom. Hoppsan!:bump:

Han menar liksom inget men hans ben är liksom snabbare än hans hjärna. Men han är fin att rida i övrigt, om du har lust kan du komma hit och rida honom hemma först och sen kan du bestämma dig. Eftersom jag alltid rider ensam så rider jag inte ut med honom så ofta nuförtiden men det beror också på att jag själv inte är i toppform.

Jag kan ringa dig när min telefon är laddad. Har ett hemnummer till dig - tror jag.
 
Sv: Inbördes pladdertråd

haha låter tryggt! :p Jag tackar aldrig nej till en ridtur så om du känner för det kommer jag gärna till dig/vomb. :laugh:

Jag ska genomlida en släktmiddag här hemma ikväll de ankommer 18.30...(Hmm borde nog gå och duscha...) Du kan ringa på min mobil annars, nr står i infot eller på galoppsport, annars kan jag ringa dig imorgon bitti! :)
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Tittade precis på galoppsport så nu har jag ditt mobilnummer. Jag kan ringa dig i morgon bitti, så kan vi ta en tur runt här i Blentarp. Jag ringer billgare än du så det är bättre jag ringer dig.

När är du vid medvetande?
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Kanske BÄTTRE om medvetandegraden inte är FÖR hög innan Sune bestiges:devil:Blir det STORM imorgon oxå eller bara inatt.usch och fy.skall bli HEMSKT väder med massor av regn imorgon.Vi som skulle ha så KUL i Göteborg imorgon.:eek::eek::eek:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Kanske BÄTTRE om medvetandegraden inte är FÖR hög innan Sune bestiges:devil:Blir det STORM imorgon oxå eller bara inatt.usch och fy.skall bli HEMSKT väder med massor av regn imorgon.Vi som skulle ha så KUL i Göteborg imorgon.:eek::eek::eek:

Haha nu ska vi inte skrämmas!! :D

Jag är nog vid medvetande omkring 9-9.30! Men har telefonen på så annars blir jag vid medvetande det är lugnt! ;)

Hoppas inte på storm... :crazy:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Ni lär inte behöva ha med er vattenflaskor till Götet i alla fall. Håller tummarna för att det ska klarna upp och ni får en underbar dag där.

Tackar gudarna för att jag inte har några stayers, tvååringar eller 3-åriga hästar av arabisk fullblodsras!:angel:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

tack för länkarna!! :laugh:

Sune var väldigt trevlig och inte så skräckinjagande! :D Men som sagt, vädret kunde ju varit betydligt trevligare!!! :crazy:
 
Sv: Inbördes pladdertråd

Kul att du och Sune kom så bra överens. Han är ju väldigt snäll och trevlig - bara lite förvirrad i bland.:o

Fleming har en häst i sista på Longchamp, vi får heja!:banana:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 414
Senast: Habina
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232
Övr. Hund Jag har en något ängsligt lagd kh collietik på 3,5 år, kastrerad. Hon har varit i familjen i två år. Hon kan upplevas ”tråkig” för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 765
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Hej! Har fått reda på att jag har en kronisk ögonsjukdom som tyvärr kommer att påverka mig resten av livet. Har extremt torra ögon som...
2
Svar
27
· Visningar
3 283
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp