Inför Bruksprov 2018

Cruising-blod är väl intressant i sig (men inte för att det tillför tyngd ;)). Jag tycker dock han verkar ha ganska intetsägande möderne? Någon som vet mer än Horsetelex och Hippomundo?

Jag har inte heller hittat så mycket på mödernet, och tycker tyvärr att det är genomgående för större delen av årets startfält(hoppsidan):(
 
Hade hoppats att få se Valentino (Diamantino-Careful) på bruks. Såg att han gjort godkänt flerdagarsprov i Tyskland men saknade någon decimal för att vara direktkvalificerad i SWB. Någon som vet något?

Såg nu att han godkänts i Oldenburg och kommer vara tillgänglig på ettstolicens:up:
 
Baloubet - Stakkatohingsten verkar ju ha en extremt trevlig mamma (två andra avkommor efter olika hingstar som gått 150, en som gått 145 och en 130) så får hoppas att det är rätt hingst som är anmäld där.
 
Baloubet - Stakkatohingsten verkar ju ha en extremt trevlig mamma (två andra avkommor efter olika hingstar som gått 150, en som gått 145 och en 130) så får hoppas att det är rätt hingst som är anmäld där.

Den verkar komma (Balstakko), och även Governor - Fürstenball (Go First) men i övrigt verkar PS ha bytt dressyrhingstar igen :p

Nu är det Vivaldon (Vivaldi - Diamond Hit) som står med i startlistan
Tror det är denna https://www.horsetelex.com/horses/pedigree/1955520/v

Och den e. De Niro - Totilas - Sandro Hit
https://www.horsetelex.com/horses/pedigree/1957981/d
 

Liknande trådar

Avel Ridsport har nyligen publicerat detta: Resultat från årets rådgivande bedömningar Lövsta har köpt in Racoon (Hero - De Niro), en...
17 18 19
Svar
365
· Visningar
45 947
Samhälle På facebook idag dyker det upp artiklar från bland annat Aftonbladet och Expressen om att alla invånare i landet behöver börja förbereda...
19 20 21
Svar
405
· Visningar
19 485
Senast: Cambrie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
115
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp