Inte bara nätdejting del 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan du inte bara skicka ett meddelande nu då så du får helt bekräftat att han sett det istället för att hålla på och gissa?
Fast vadå hålla på och gissa? Har skickat ett meddelande, han har inte accepterat meddelandeförfrågan. På vilket sätt skulle det bli bättre av att jag förudmjukar mig själv och skriver igen?
 
Fast vadå hålla på och gissa? Har skickat ett meddelande, han har inte accepterat meddelandeförfrågan. På vilket sätt skulle det bli bättre av att jag förudmjukar mig själv och skriver igen?
"Hej! Ville bara kolla att meddelandet kommit fram ordentligt, du vet Facebook och alla notiser fram och tillbaka ;)"
Så skulle jag ha skrivit då jag bara här om dagen höll på att missa att personen även skickat ett meddelande till mig (fick 3 notiser totalt, 1 om att personen ville bli vän, 1 om meddelandeförfrågan och 1 om att "ni har nu kontakt på Messenger" efter att jag accepterat hans vänförfrågan) vilket gjorde att jag inte kollade meddelandena ordentligt då "vi hade kontakt där" :)
 
Fast vadå hålla på och gissa? Har skickat ett meddelande, han har inte accepterat meddelandeförfrågan. På vilket sätt skulle det bli bättre av att jag förudmjukar mig själv och skriver igen?
*tillägg* Sen sållar jag mig till de som tycker att det vore märkligt att acceptera en vänförfrågan från någon man inte vill ha kontakt med, då hade man bara accepterat meddelandeförfrågan, vilken han verkar ha missat :)
 
Alltså jag är så stressad över mitt schema framöver och i höst.. Kommer resa massor fram och tillbaka, vem vill ha en flickvän som typ lever i en väska för att hon har möten varannan vecka i en annan stad :(
 
Fast vadå hålla på och gissa? Har skickat ett meddelande, han har inte accepterat meddelandeförfrågan. På vilket sätt skulle det bli bättre av att jag förudmjukar mig själv och skriver igen?

Alltså han kan ju ha missat det på något sätt, det har i af jag lyckats med. Jag tycker inte det är förudmjukande att skriva igen och dubbelkolla om han fått det, det är ju liksom bara en intressekoll. Har svårt att se att det skulle vara särskilt pinsamt - även om han inte är intresserad, så är det ju ibland liksom, tänker att det är nåt alla upplevt nån gång.
 
Skulle gått på dejt nu i eftermiddag men personen var tvungen att jobba extra pass.. Trist. Dels såg jag fram mot det (och glassen :p) och sen behöver jag verkligen, verkligen hitta någon annan som kan uppta lite tankar åt mig.

Just nu går min hjärna i spinn på alltför mycket annat så hade behövt en trevlig distraktion :)
 
Alltså han kan ju ha missat det på något sätt, det har i af jag lyckats med. Jag tycker inte det är förudmjukande att skriva igen och dubbelkolla om han fått det, det är ju liksom bara en intressekoll. Har svårt att se att det skulle vara särskilt pinsamt - även om han inte är intresserad, så är det ju ibland liksom, tänker att det är nåt alla upplevt nån gång.

Jo, ni har kanske rätt. Ska klura lite på saken :) Inte som att jag behöver träffa honom igen om han inte vill. Vill bara inte vara den där odrägliga som inte fattar en hint :(

Det kommer av ödmjuk, inte förut. Eller nåt ;)

Åh, här får man en notis och förväntade jag mig ett vist, hjälpande svar, så klagar du på min stavning :crazy::cry:

Haha, egentligen vet jag det! Skyller på telefonen eller nått :p ;)
 
@Ceta, jag missar hur lätt som helst att folk skriver till mig på Facebook, framförallt om det är från "okända". Dessutom får man väl något meddelande från Facebook när en vänförfrågan är accepterad. Har du skrivit till honom innan vänförfrågningen blev godkänd har han säkert bara sett "ah, ett meddelande, jaha, det var bara den godkända vänförfrågningen..." och så har han missat det andra.
 
Fick en superlike nyss på tinder.
Tänkte yes va kul.
Så är det en tjej/bot med tre bikini bilder och där hon posar på alla fyra. Med profiltexten : " Jag är som en gott&blandatpåse med sex appeal" Left swipe blev det :wtf:

Känns som en bot? Men har iof aldrig varit med om botar som använder superlikes.
 
Jag har varit på dejt nummer två med han som verkar mycket lovande - ännu mer lovande nu! Vi köpte gelato och satte oss i solen i Trädgårdsföreningen och jag upptäckte att jag hade gräs i hela håret när jag satt på spårvagnen ;) Det var längesen jag hånglade i en park! :angel::D:love:
 
Jag har varit på dejt nummer två med han som verkar mycket lovande - ännu mer lovande nu! Vi köpte gelato och satte oss i solen i Trädgårdsföreningen och jag upptäckte att jag hade gräs i hela håret när jag satt på spårvagnen ;) Det var längesen jag hånglade i en park! :angel::D:love:
Åh fyyyy vad fint och somrigt och kul!
 
@Ceta, jag missar hur lätt som helst att folk skriver till mig på Facebook, framförallt om det är från "okända". Dessutom får man väl något meddelande från Facebook när en vänförfrågan är accepterad. Har du skrivit till honom innan vänförfrågningen blev godkänd har han säkert bara sett "ah, ett meddelande, jaha, det var bara den godkända vänförfrågningen..." och så har han missat det andra.

Nu ser jag att @Ceta redan svarat men jag stämmer in i ovan ändå. Jag är hopplös, väntar jag inget meddelande kan jag lätt missa grejer i ett par dagar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
942
Senast: skiesabove
·
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
418
Senast: escodobe
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
501
· Visningar
12 900
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 185
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp