Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker mobilen är lite jobbig, men föredrar snapchat framför t.ex. kik eller andra appar/dejtingsidor. På snap kanske man inte kan skicka de längsta meddelandena (eller ja, måste man så kan man via text men det finns sina begränsningar) men jag tycker man lär känna personen mycket bättre genom att skicka bilder fram och tillbaka med små texter. Då får man snabbare inblick i varandras vardag mm och det är svårt att inte ha något att prata om. :)
Dock ger jag inte ut min snap till vem som helst, först lär jag känna personen genom dejtingsidan så att jag vet om han är vettig eller ej. Men jag föredrar också att ses relativt snabbt eftersom man får så lätt upp falska förhoppningar om varandra om man spenderar flera veckor genom att bara chatta. Risk att man bara slösat bort tiden också om man inte alls klickar irl.

Det finns ju chat på snapchat också :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 035
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
285
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 363
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Välja säkerhetsväst
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp