Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har föreslagit dejt med killen jag pratat med på tinder sedan i helgen, han verkar gullig! Av någon oklar anledning tycks han dock ha lite svårt att liksom verkligen boka något.. Vet inte riktigt vad det står för :cautious:
 
Jag har föreslagit dejt med killen jag pratat med på tinder sedan i helgen, han verkar gullig! Av någon oklar anledning tycks han dock ha lite svårt att liksom verkligen boka något.. Vet inte riktigt vad det står för :cautious:

Vissa är ju så med allting. Vill hålla öppet och boka i sista sekund. Det behöver inte betyda något :)
 
Vissa är ju så med allting. Vill hålla öppet och boka i sista sekund. Det behöver inte betyda något :)
Nej jag tror väl inte att det betyder så mkt mer än att han har grejer inbokade och lite svårt att hitta tid kanske. Men jag vill ju gå på dejt NU! :D
 
Varför vill alla plötsligt prata i telefon efter några meddelanden??? Jag vill inte!!
 
Här är jag igen ... Och ute på marknaden sen en vecka tillbaka typ...

Har bara använt mej av Tinder ... Som jag laddade ner i torsdags förra veckan...
Har redan "avverkat" 4 "dejter" .... 2 inget att ha, en nåt att ha men som inte va intresserad tillbaka och sen en som jag inte är överdrivet "impad" av men vi snackar fortfarande och tänker inte dumpa direkt än iaf ... Får ge de nån dejt till...

Alltså har aldrig vart med om så många matchningar på så kort tid...
Är uppe i 60 på telefonen (hade som max 30 förut) och då plockat bort några som jag tyckte "nä de v ainget" om ... Fått ca 7-8 (10 ?) superlikes ;) osv ... VÄLDIGT smickrande måste jag erkänna...

Sen får jag väl se om jag hittar nåt,..

Pratar med ca 6-7 stycken som svarar riktigt bra och så vidare.. Långa intressanta konversationer..
Mitt åldersspann den här gången är 18-35. Så en av de som jag träffade (en av de inge å ha) va faktiskt just 35 ! Så nu har man ju vart över 30 strecket igen ;)

Har upptäckt att trots att jag är hammarbyare går aikare hem hos mej.. ;)
Nä dags att chatta ... tror jag fått minst 3 svar bara på den tiden jag skrivit det här ...
 
Här är jag igen ... Och ute på marknaden sen en vecka tillbaka typ...

Har bara använt mej av Tinder ... Som jag laddade ner i torsdags förra veckan...
Har redan "avverkat" 4 "dejter" .... 2 inget att ha, en nåt att ha men som inte va intresserad tillbaka och sen en som jag inte är överdrivet "impad" av men vi snackar fortfarande och tänker inte dumpa direkt än iaf ... Får ge de nån dejt till...

Alltså har aldrig vart med om så många matchningar på så kort tid...
Är uppe i 60 på telefonen (hade som max 30 förut) och då plockat bort några som jag tyckte "nä de v ainget" om ... Fått ca 7-8 (10 ?) superlikes ;) osv ... VÄLDIGT smickrande måste jag erkänna...

Sen får jag väl se om jag hittar nåt,..

Pratar med ca 6-7 stycken som svarar riktigt bra och så vidare.. Långa intressanta konversationer..
Mitt åldersspann den här gången är 18-35. Så en av de som jag träffade (en av de inge å ha) va faktiskt just 35 ! Så nu har man ju vart över 30 strecket igen ;)

Har upptäckt att trots att jag är hammarbyare går aikare hem hos mej.. ;)
Nä dags att chatta ... tror jag fått minst 3 svar bara på den tiden jag skrivit det här ...
Fullt upp verkligen :up:

Hur hinner du med alla konversationer och dejter egentligen? :D
 
Fullt upp verkligen :up:

Hur hinner du med alla konversationer och dejter egentligen? :D

Jag har ju varit ledig nu i min vecka så inga problem ...
träffade en kille i lördags, en på måndag kväll, en tisdag em och den andra en snabbis på tisdag kväll.
Så inga problem.. ;) Man behöver ju inte så lång tid för att veta va de e man träffar...
Mest handlar de ju om utseendet för min del å de bestäms ju rätt snabbt bara man ses...
Bilder säger en del men kan inte ersätta face2face..

Hade precis över en 21 åring som jag suttit å snackat skit med i 2 timmar nu...
Han sa från början att han inte va ute efter att dejta nån, men då vi håller på samma lag och går på matcherna å så tyckte jag han kunde komma förbi och snacka skit om han ville.. Så vi har diskuterat Hammarby, Tinder och dejter ;)

Kul ju .. Och inget sexuellt för fem öre...
 
Jag älskar buke, för några år sedan fick föräldraforumet mig att tänka på barnskaffande och för två veckor sedan fick den här tråden mig att inse att jag är singel och inte bara ensamstående :angel:.

Fick också höra om något modernt tjafs som heter Tinder :D
Väl behövligt efter att jag nyss genomlevt ett ytterst osexigt sex med en kollega.. Det där med att inte äta där man jobbar har inte nått fram till mig, så efter idogt uppvaktande blev det en avklädd dejt, där vi båda halvvägs insåg att det nog inte var en jackpott...:rofl:

Såååå efter några miljarder Nope och massa suboptimala matchningar så har jag lyckats boka och avboka "dejter" på Tinder.
Men så släpade jag mig iväg för en kaffe i solen med en av dessa Tinder-män. Var både nervös och motvillig, förväntningarna i botten..
Men efter att ha skrattat och flirtat i några timmar, på stapplande engelska, hade jag gåshud av attraktion :o
Dejt två blev dagen efter och satan vad det klickade :angel:

I helgen så får vi se om det blir mer, ytterst oseriöst och obundet och ganska efterlängtat :D

Så härmed välkomnar jag mig själv till singellivet!
 
Så härmed välkomnar jag mig själv till singellivet!

Welcome to the dark side :devil: :D

KL

Min drömmiga dejt ska laga mat till mig på söndag. Det är första gången vi ses hemma hos någon av oss, vi har bara träffats ute och avslutat med några oskyldiga kyssar så det står nog lite mellan raderna att Singo äntligen ska få ligga :angel: Så skulle jag messa honom och skriva att "jag ser fram emot dina cooking skills på söndag" men jag skrev cocking skills :nailbiting: SOM TUR VAR så hann jag se det precis innan jag klickade på "send". Få tusan vad pinsamt det hade blivit annars :banghead:
 
Welcome to the dark side :devil: :D

KL

Min drömmiga dejt ska laga mat till mig på söndag. Det är första gången vi ses hemma hos någon av oss, vi har bara träffats ute och avslutat med några oskyldiga kyssar så det står nog lite mellan raderna att Singo äntligen ska få ligga :angel: Så skulle jag messa honom och skriva att "jag ser fram emot dina cooking skills på söndag" men jag skrev cocking skills :nailbiting: SOM TUR VAR så hann jag se det precis innan jag klickade på "send". Få tusan vad pinsamt det hade blivit annars :banghead:
:rofl::rofl::rofl:
Liggsuget strålar igenom :D
1369854794749011.jpg
 
Vi har äntligen (låter som det har tagit flera veckor, så illa är det ju inte iofs) bestämt dag för dejt! Fick påminna om att det är röd dag på måndag efter att ha varit lite så där lagom pushig i stil med "a girl has needs" :D

Ett halvårs torrt singelliv har gjort sitt, now I'm hungry! :d:D
 
Jag vet inte riktigt när jag träffar J igen, jag har alldeles för mkt planerat varje dag. Men kanske på måndag.
Och efter att kk'n hörde av sig häromdagen funderar för fullt när det är dags att avsluta honom, om jag vill fortsätta träffa J. Hur gör ni?
 
Var det inte det du ville få reda på?! :D

Jo alltså, egentligen :laugh: Men man får ju inte vara för uppenbar!

:rofl::rofl::rofl:
Liggsuget strålar igenom :D
1369854794749011.jpg

Haha ja och jag som hade lyckats hålla det i schack så fint! :D Får se hur länge det håller på söndag :angel:

:laugh::laugh::up:

(nästan synd du inte skickade det :D)

Ja, det hade faktiskt varit lite roligt :laugh: Men pinsamt! Jag tror vi redan är lite nervösa inför söndag så det hade ju inte gjort saken enklare direkt :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 039
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
286
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 364
Senast: MiniLi
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp