Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om HP inte är helt bakom flötet så har de rutiner för hur de gör med skummisar, tänker jag. Alltså redan en upparbetad kontakt med polisen.

Ah du menade så. Ja förhoppningsvis. Menade mer att de inte själva kan ta fram info från IP och göra en orosanmälan till soc. Tolkade som det var ett av alt Migo undrade över om det gick.

Tyvärr tror jag de på sin höjd bara stänger av.
 
Ja, jag blev alldeles kall. Han skriver det till mig för att väcka sympatier för sin situation. Som att det var synd om honom.

Det är tyvärr inte första gången jag stöter på män som uttalar sig helt vidrigt illa om sina avkommor. Misstänker att mitt avståndstagande från barn gör att de tror sig kamma hem poänger genom att tala illa om sina egna?!?

Så otroligt osympatiskt!
Helt galet att tro att ett sånt beteende ska kamma hem några poänger alls.
 
Ah du menade så. Ja förhoppningsvis. Menade mer att de inte själva kan ta fram info från IP och göra en orosanmälan till soc.

Ja jag vet, jag skrev det i ett tidigare inlägg. :)

Frågan är väl om polisen skulle kunna det, ändå. Även om det där med att det krävs två års fängelse väl är borttaget så måste det ju ändå finnas en misstanke om brott. Då måste de alltså misstänka misshandel. Men de kanske inte kan få ut det för att göra en orosanmälan.
 
Ja jag vet, jag skrev det i ett tidigare inlägg. :)

Frågan är väl om polisen skulle kunna det, ändå. Även om det där med att det krävs två års fängelse väl är borttaget så måste det ju ändå finnas en misstanke om brott. Då måste de alltså misstänka misshandel. Men de kanske inte kan få ut det för att göra en orosanmälan.

Vittne säger att barnet skakas för förälder tappar tålamodet. Är inte det nog för misstanke om barnmisshandel vet jag inte vad som är det. Pappan har sk garantansvar med så han kan inte bara titta på och gnälla till random främlingar på nätet heller. Anmäl.
 
@Migo

Du kan inte bildgoogla hans bilder då och se om hans Facebook eller liknande kommer upp? Eller försöka få honom att lämna ut lite mer info om sig själv? Låter helt jävla vidrigt, usch! Hellre en anmälan för mkt!
 
Hjälp!! Efter ett långt dejtinguppehåll har jag bestämt mig för att testa Tinder, men jag fattar ingenting?? Bläddrar runt och helt plötsligt kommer det upp att jag gillat någons profil eller att Jag och X indikerat att vi *vaddetnustod* Törs banne mig inte ens öppna appen längre:crazy:
Vad handlar det om och hur gör man???:confused::confused::confused:
 
Hjälp!! Efter ett långt dejtinguppehåll har jag bestämt mig för att testa Tinder, men jag fattar ingenting?? Bläddrar runt och helt plötsligt kommer det upp att jag gillat någons profil eller att Jag och X indikerat att vi *vaddetnustod* Törs banne mig inte ens öppna appen längre:crazy:
Vad handlar det om och hur gör man???:confused::confused::confused:
Du drar till höger om du vill säga ja till en profil.
Till vänster om du vill säga nej.

Får du upp en match har den andra personen också sagt ja. Då kan ni börja chatta :)
 
Du drar till höger om du vill säga ja till en profil.
Till vänster om du vill säga nej.

Får du upp en match har den andra personen också sagt ja. Då kan ni börja chatta :)
Ok, och om jag bara vill gå till nästa profil utan att säga varken ja eller nej? Har visst sagt ja till alla hittills inser jag:o
 
Vittne säger att barnet skakas för förälder tappar tålamodet. Är inte det nog för misstanke om barnmisshandel vet jag inte vad som är det. Pappan har sk garantansvar med så han kan inte bara titta på och gnälla till random främlingar på nätet heller. Anmäl.
Ja alltså jag argumenterar inte i frågan om misshandel. Jag säger bara att polisen antagligen måste misstänka det. Om de inte misstänker det utan "bara" vill göra en orosanmälan så räcker det antagligen inte för att få ut vem som har IP.
 
Kommer att ta tid att gå in och läsa alla, innan man bestämmer sig....

Men hur menar du nu? Det är inte tänkt funka så, du ska inte sas välja en. Utan för varje person som dyker upp så säger du ja eller nej bara. Oavsett om du sa ja eller nej till personen innan.

Så du behöver verkligen inte kolla på alla eller de andra som har tinder för att bestämma dig. Ingen förväntar sig det. Dessutom skulle du bara slösa bort din egen tid. Se vilka du matchar med istället, och hur många av de som alls vill prata, och sen vilka som känns bra att prata med.
 
Men hur menar du nu? Det är inte tänkt funka så, du ska inte sas välja en. Utan för varje person som dyker upp så säger du ja eller nej bara. Oavsett om du sa ja eller nej till personen innan.

Så du behöver verkligen inte kolla på alla eller de andra som har tinder för att bestämma dig. Ingen förväntar sig det. Dessutom skulle du bara slösa bort din egen tid. Se vilka du matchar med istället, och hur många av de som alls vill prata, och sen vilka som känns bra att prata med.
Men för att säga ja eller nej måste jag ju gå in på varje person, eller är det enbart utseendet man ska gå på? Lite trist också att få upp personer som bor så långt bort, blir rätt svårt att dejta när avståndet är så långt...
 
Men för att säga ja eller nej måste jag ju gå in på varje person, eller är det enbart utseendet man ska gå på? Lite trist också att få upp personer som bor så långt bort, blir rätt svårt att dejta när avståndet är så långt...

Du kan ställa in i inställningar inom vilken radie personer ska visas. Varning dock för att när man klickat sig igenom det börjar tinder fucka med avståndsgränsen och visa folk längre och längre bort.

De flesta har ytterst lite text så inte så svårt gå in. Jag bedömer utseende först, ser det okej ut kollar jag resten av bilderna, ser de okej ut läser jag. Det ÄR en ytlig app, det mest ytliga sättet som finns på nätet.
 
Alltså, jag har fått ett mail av en man som har gjort en egen hemsida!

Några av Kategorierna på denna hemsida.
Kort om mig.
Kontakta mig gärna!
Frågor och svar om mig.
Bilder på mig.
Bilder på dig kanske?
Mina sexfantasier.
Kvinnor och mäns sexuella fantasier (statistik m.m.).

Och jag svär, för första gången är jag mållös!

Har han ingen gästbok? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 300
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Tog en spontan semesterdag idag och har gått hemma i hettan och fnulat lite. Jag närmar mig 40, har alltid jobbat heltid+, jobbar alltid...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 201
Senast: Ajda
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Acto
·
IT & mobiler Hej Tänker kanske finns några här som haj på gäller sim-kort till surplatta och nått bra tips på vad ska välja. Jag inte ha ett...
Svar
9
· Visningar
277
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp