Bukefalos 28 år!

Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha. Det är alltid lika spännande när man fått något i mailen.
"Måste säga att du hade ett verkligen grymt speciellt hår måste jag medge."
För det första så stör jag mig ganska mycket på den meningen och för det andra så är det inget speciellt alls med mitt hår.
Det är vanligt hår. I hästsvans. På huvudet.

Och så personen som har skrivit i sin presentation, högst upp:
"Varför kräver så många att man ska skriva jättelånga mess här inne när dom ändå inte läser va man skickar ??? "

Jaa inte vet jag.
 
Jag är en Norrbottning, 37 år. Har varit singel i en evighet. Typ. Beroende på vad man menar med singel kanske.
Vet inte om jag alls vill ha nån. Är extremt kräsen känner jag och dissar typ alla som försöker ta kontakt, fast ibland så får jag för mig att det vore trevligt, om det innebär lite häng då och då eller köpa gård tillsammans det vet jag inte. Jag vill definitivt inte ha några egna barn.
 
Förresten, nu när det är ny tråd och allt, kan inte vi som hänger i tråden presentera oss lite och vad vi söker? Det blir lite lättare att hönga med då tänker jag :) Jag börjar, så kan de som vill hänga på!

Göteborgare, runt 30. Söker främst män men är öppen för förslag. Vill ha seriöst förhållande med barn, villa, vovve-köret :D
Uppsalabo, 40, osäker på vad exakt jag söker och tror nog inte att jag finner det heller.
 
Förresten, nu när det är ny tråd och allt, kan inte vi som hänger i tråden presentera oss lite och vad vi söker? Det blir lite lättare att hönga med då tänker jag :) Jag börjar, så kan de som vill hänga på!

Göteborgare, runt 30. Söker främst män men är öppen för förslag. Vill ha seriöst förhållande med barn, villa, vovve-köret :D
Kanske inte riktigt tillhör den här tråden längre, men men :D

Snart 30, söker en man för ett, vill inte skriva oseriöst då jag i allra högsta grad är seriös, men kanske mer ett icke traditionellt förväntat förhållande - dvs trivs fint som särbo och eget liv, inte sugen på varken villa, Volvo eller vovve, är inte heller särskilt sugen på barn. Jag vill mer ha någon att hänga lite med, resesällskap och någon att ligga med typ :angel::o:D

Med lite tur har jag kanske hittat just det :)
 
Kanske med borde presentera mig. Är 33, bor i Malmö, söker helst en blivande sambo eller liknande, men även nån att bara ligga med i brist på annat ;) Vet inte om jag vill ha barn, vet iaf att jag inte söker nån med barn ;)

Och så en fråga! Hur uppför man sig på Tinder? Då man matchat med nån, när skriver man? Vad skriver man? Hur ofta loggar(/kollar i appen) de flesta in? Personerna tar ju slut.. Har tidigare mest hängt på HP
 
32 år bosatt i Linköping. Letar väl efter Mannen, men hur framtiden med denne ska se ut vet jag inte. Sambo/särbo, barn/inte barn osv.

(Min trogne kk började dejta en tjej för ett par veckor sedan, så en ersättare till honom behövs tillsvidare också :p)
 
Jag: snart 41 år, bor i Gbg med en son på halvtid och en katt på heltid. Jag söker en man som det känns rätt med... ;) Blir gärna sambo om jag hittar nån det skulle funka med. Fler barn känns det som att jag är för gammal för.

Glömde: Bor i lägenhet men kan gärna bo i hus. Eller slott. Eller koja. Sällskapet känns viktigare än bostaden. I väntan på rätt man kan jag tänka mig att ligga lite oxå... Bara för att det är kul! :D
 
Småländska på 42 boendes utanför Uppsala. Skulle jag springa på en man jag trivs med vore det trevligt. Två barn, en drös med djur och en outsinlig mängd kurslitteratur som ska läsas.
 
Några tankar från en som inte nätdejar men som ändå läser här:

Det har varit nyttigt och roligt att läsa vad som skrivs om ämnet. Befriande faktiskt. Det är korkat att jag inte har insett det tidigare: Förhållanden, eller kanske relationer snarare, kan ju se ut på många olika sätt. Så dumt att jag inte har fattat det förrän nu. Jag behöver inte leta efter någon att bo och leva ihop med. Det känns som en ny värld :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
66 264
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 251
Övr. Hund Egentligen en fortsättning på min tråd om att campa med hundar men frågan är lite specifik och kanske är det fler som undrar. Jag...
Svar
3
· Visningar
367
Senast: AraSlei
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
4 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp