Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Tilldragande" är jag tydligen, enligt en man på HP. Inget uttryck jag nånsin använt... Jag gillar det inte!
 
Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.
 
Härligt med allvetande typer! Jag har tydligen fel när jag skrev att jag inte blir attraherad av en bild och några få ord, för egentligen vill jag bli upplyft av ett par starka armar och jag blir dragen till hans bilder för han attraherar mig. Min känsla av att han är en översittartyp som tror sig kunna bestämma över mina känslor är fel. Det vet han, för han är medial!

Alltså, Gud vad skönt att nån äntligen talar om för mig vad jag vill ha och vad jag ska känna! Jag tror han är rätt för mig! :love:


:banghead:
 
Senast ändrad:
Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.

Uppenbarligen går det att skicka flera flirtar så tror inte de är ångringsbara. Jag bryr mig dock inte ett dugg om dem, gör ngn det?
 
Kan man inte ångra flirtar på HP? Paddan hängde sig och plötsligt hade jag skickat en flirt till nån som sökte betydligt yngre än mig.
Två alternativ, strunta i det eller skriv ett ursäktande mail.
 
Har en kille som gjort sig till känna på olika sätt med jämna mellanrum väldigt länge nu.
Igår dök det upp en ny "gilla" på en ny bild, och då skrev jag "Du var mig en enträgen typ!" och fick tillbaka "Vilka konstiga ord du använder haha ;)"

Mm... skitkonstiga ord, verkligen. Tror inte att han är en match för mig, han hade aldrig förstått vad jag skriver om han tycker att DET var konstiga ord :laugh:
 
Man 50 år:
"Hej. Gillar dina bilder.
Äkta tjej!
Blink Blink
Hälsningar H"

Jag:
"Tack tack :-)"

Han:
"Solig fin onsdag!
Blink Blink H"


:wtf::arghh: Vad då Blink Blink???? :wtf:
 
Har en kille som gjort sig till känna på olika sätt med jämna mellanrum väldigt länge nu.
Igår dök det upp en ny "gilla" på en ny bild, och då skrev jag "Du var mig en enträgen typ!" och fick tillbaka "Vilka konstiga ord du använder haha ;)"

Mm... skitkonstiga ord, verkligen. Tror inte att han är en match för mig, han hade aldrig förstått vad jag skriver om han tycker att DET var konstiga ord :laugh:
Alltid lika intressant med de som anser att man använder "konstiga" ord så fort det står något mer avancerat än "tja, läget?" :D Sedan finns det ju de där som klämmer ur sig så många svåra och trassliga ord som möjligt bara för att framstå som.. Duktiga eller något. Sådant har jag aldrig förstått mig på.
 
Alltid lika intressant med de som anser att man använder "konstiga" ord så fort det står något mer avancerat än "tja, läget?" :D Sedan finns det ju de där som klämmer ur sig så många svåra och trassliga ord som möjligt bara för att framstå som.. Duktiga eller något. Sådant har jag aldrig förstått mig på.

Åh, jag vet precis vad du menar! Sånt är bara störigt. Förstår verkligen inte varför.
 
Blev en träff med småbarnspappan igår kväll istället :) lite snabbt bestämt sådär...vi fikade i 2,5 timme, tills caféets personal började städa, då insåg vi att klockan kanske var rätt mycket :p

Supertrevligt, lättsamt och världens charmigaste leende och ögon. Jag skickade ett meddelande till honom i morse att jag gärna ses igen, och nu har han svarat att han gärna gör det också. Så vi ska se när vi får ihop barnlediga dagar samtidigt :) inget provhångel dock, bara kramar, så lite svårt att veta på den fronten...men det kanske visar sig nästa gång :D
 
Åh, jag vet precis vad du menar! Sånt är bara störigt. Förstår verkligen inte varför.
Det är störande och märkligt ja. Det blir ju sällan rätt om någon försöker använda ord som inte ingår i det vanliga ordförrådet.

Jag har vänner som i vanligt tal använder ord som ånyo ;). Ibland har jag upptäckt att jag måste anpassa språket efter den jag talar med. När jag var yngre tyckte jag det var lite förnedrande att behöva anpassa sig men med ålder och mognad har jag insett att det är rätt vanligt och normalt.

Fast jag skulle ha ohyggligt svårt att umgås med vän eller partner som jag behövde sila språket inför.
 
Ska jag? Tycker du? :angel:

Bara om du vill såklart :) men jag är uppriktigt intresserad av varför en man i 50-årsåldern tror att han ska fånga intresse från personer i vuxen ålder med "Blink Blink" (jag skulle möjligen förstå det som en markering av att något var ett skämt eller mellan två personer som känner varandra lite skämtsamt).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
67 68 69
Svar
1 372
· Visningar
45 284
Senast: Mabuse
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 165
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 186
Senast: gulakatten
·
Samhälle Fråga till er som varit på evenemang med väskförbud. Hur tycker ni det fungerar både för egen del och hur meningsfullt det är.. Har det...
2
Svar
27
· Visningar
1 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp