Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näje! Fasen vad jag hatar att träffa på folk jag känner i såna där dejtingappar! På något sätt känns det liksom oartigt att trycka nej på en kollega :p
Haha! Jag och en yngre (manlig) kollega finns båda på tinder. När han fattade det blev han lite nojig över vad han skulle göra om jag kom upp.. Jag svarade att jag satt min åldersgräns så att han inte skulle dyka upp för mig :p
 
Tycker alla finns på Tinder. Swipar bara vidare
Mitt ex finns på tinder och en massa av hans fb-kompisar tydligen.

Lite konstigt ändå - om man ser att man har gemensamma vänner och går in på vännens vänner och kollar så finns Tindertypen ändå inte där
Vad säger du, stalkerproffset @Bison ?
 
Mitt ex finns på tinder och en massa av hans fb-kompisar tydligen.

Lite konstigt ändå - om man ser att man har gemensamma vänner och går in på vännens vänner och kollar så finns Tindertypen ändå inte där
Vad säger du, stalkerproffset @Bison ?
Det är inte vänner i andra led då?
 
Mitt ex finns på tinder och en massa av hans fb-kompisar tydligen.

Lite konstigt ändå - om man ser att man har gemensamma vänner och går in på vännens vänner och kollar så finns Tindertypen ändå inte där
Vad säger du, stalkerproffset @Bison ?

Jag vet inte om dom fixat det nu, men förut (förra året) var det nån bugg i appen så det där med gemensamma vänner var typ inte tillförlitligt öht :)
 
Bor i Göteborg, 30-ish, har redan vovve, skulle väldigt gärna ha villa. Vet inte riktigt vad jag söker just nu, vänner, bekanta, tidsfördriv. Har haft ett tufft år.
 
Jag: snart 41 år, bor i Gbg med en son på halvtid och en katt på heltid. Jag söker en man som det känns rätt med... ;) Blir gärna sambo om jag hittar nån det skulle funka med. Fler barn känns det som att jag är för gammal för.
 
Nybliven 34-åring, varit singel i drygt 1,5 år, letar män för typ samboskap och kanske barn (om det inte blir för sent) eller möjligtvis för tillfälliga, bra ligg.

Har sprungit på kollegor på Tinder och swipat ja på en del, nej på andra. Matchat med två, lite på skoj sådär. Det var verkligen inte seriöst menar från nåt håll, vi pratar en del Tinder på jobbet (de jag matchade med).

En gammal kollega från ett kontor i en annan stad gav mig en superlike häromdagen. :o :nailbiting: O_o Han fick en diss, kändes mest weird...
 
Förresten, nu när det är ny tråd och allt, kan inte vi som hänger i tråden presentera oss lite och vad vi söker? Det blir lite lättare att hönga med då tänker jag :) Jag börjar, så kan de som vill hänga på!

Göteborgare, runt 30. Söker främst män men är öppen för förslag. Vill ha seriöst förhållande med barn, villa, vovve-köret :D

Uppsala, 40 (kille). Söker kvinna med liknande intressen inom ett brett åldersspann. Kortsiktigt vill jag komma förbi dejtandet och få laga lite middagar och titta på film. Långsiktigt har jag inte lyckats formulera ännu...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
81 82 83
Svar
1 649
· Visningar
54 438
Senast: Kilauea
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
9
· Visningar
375
Senast: em76
·
Fritid Nu när våren är på väg kan vi väl dela med oss om vi haft någon trevlig naturupplevelse. Stort som smått. I fredags såg jag fyra rådjur...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 588
Senast: snorp
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 360
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp