Bukefalos 28 år!

Isolerad kattlucka

orientalkatten

Trådstartare
Vi behöver sätta en kattlucka ut till uterummet och den inhägnade altanen ut från köket.
Känns inte bra att lämna huset olåst vilket innebär att katterna bara har tillgång till uterum/ altan när vi är hemma och det dessutom inte är för kallt. Så en isolerad lucka men behövs inget extra bling typ magnet/ chip
 
Det finns nog ingen helt isolerad lucka. Jag har en Sureflap med som borst på sidorna, den isolerar helt okej. Men står man vid den, känner man ju att det drar lite.
De flesta som vill ha mer, bygger ett litet hus på utsidan som stoppar blåst.
 

Liknande trådar

Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
696
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 835
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag har fått krypa till korset och stänga av mitt vardagsrum. Igår var det under -17 grader ute och temperaturen i köket ville inte...
2
Svar
25
· Visningar
2 304
Senast: Trasten
·
Övr. Katt Vi kommer förmodligen att åka iväg strax efter nyår och blir borta 2-3 veckor. Problemet är våra katter. De är 2 "hittekatter" och...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp