Bukefalos 28 år!

Jag erkänner...

Den här tråden är ju helt underbar :rofl:

Jag erkänner att jag firade jul hos en god vän och hens familj i Gbg istället för att åka till familjen i Sthlm (bor själv i Skåne) för att jag helt enkelt inte orkar fira med alla där hemma i min otroligt spretiga familj :arghh: Orkar inte med stressen, alla måsten och risken att det blir bråk. Åker dit sen istället, när det inte behöver vara så jäkla trevligt hela tiden :cautious::D Sen att jag förklarade det hela med "det är så långt och katten kan inte kattvakt så länge" är en annan femma :angel: Jag fick iaf en helt underbar och fin jul :D
 
Jag erkänner att jag skyllde på katterna för att få åka hem från svärfamiljen och pojkvännen innan nyår. Katterna chillar bara på dass när det smäller som värst och kommer sen fram och vill ha mat, så de skulle klara sig fint ensamma. Jag vill helt enkelt vara ensam hemma och dricka vin i mina slitnaste mjukisbyxor och sticka till nån mysig serie.

Jag erkänner också att jag alltid petar näsan när jag sitter på dass. Ska ju ändå tvätta händerna efteråt och det är så skönt att få rensat.
 
Att jag är den som råkar muttra "jävla idiot" när någon bakom mig kastar sig mot en kassa som just öppnat utan att låta de som stått i kö längre få gå före (en lång kö, inte typ 3 pers). Det går lite emot min natur men tydligen lider jag av någon form av "roadrage" i kassaköer. Har även muttrat URSÄKTA i en så mycket högre ton är vad jag menat... Jisses. Ska bättra mig och inte överklä mig, verkar mest hända när jag är genomsvettig:o
 
jag erkänner att just nu orkar jag inte fira nyår även om planen är väldigt minimal. Jag erkänner att jag har tappat sugen på typ allt
 
Att jag är den som råkar muttra "jävla idiot" när någon bakom mig kastar sig mot en kassa som just öppnat utan att låta de som stått i kö längre få gå före (en lång kö, inte typ 3 pers). Det går lite emot min natur men tydligen lider jag av någon form av "roadrage" i kassaköer. Har även muttrat URSÄKTA i en så mycket högre ton är vad jag menat... Jisses. Ska bättra mig och inte överklä mig, verkar mest hända när jag är genomsvettig:o
Erkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagn :o
 
jag erkänner att jag inte har något särskilt alls att se fram emot under 2019. Antingen blir det en massa bra överraskningar eller så blir det verkligen dynga
 
Erkänner att jag i mitt inre ibland önskar att de som kör alldeles för fort förbi vårt hus någongång ska köra ut i kurvan som kommer efter. Inte så att de skadas eller så, utan bara sådär lagom så att deras bil landar med ett magplask på åkern :D
 
Erkänner att jag är en såndär som kastar mig mot kassan när en ny kassa öppnas. Brukar komma först om jag inte har överfull vagn :o
Säger inte att det aldrig händer här hehe men inte när det är en lång kö och full rusning. Känns för elakt när man verkligen ser att andra väntat en stund. Man får känna av läget :)
 
Jag erkänner att jag tittar på Änglagård 1 bara för att min kompis vill så gärna det och han vart ledsen över att han inte lyckades hitta filmen :eek:
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 951
Senast: orkide
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 694
Senast: manda
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
600
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Någon som gjort det? Jag förstår att det blir mindre ekonomiskt.. även att det påverkar pensionen. Påverkar det semesterdagar...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 953
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp