Bukefalos 28 år!

Jag har flow

Sv: Jag har flow

:) ...såhär är det ju...att är han intresserad hör han av sig , eller så tänker han samma om dig o blir glad när du skickat mess o då svarar han straxt :p

+1 på den!

Det är farligt att leta upp någons telefonnummer dock.. Vad har han gett dig för uppgifter om sig själv som gjort att du så enkelt kunde hitta det?

Men, jag hoppas verkligen att han hör av sig! :)
 
Sv: Jag har flow

(Haha, varför skrev jag utropstecken efter den meningen :D)

Varför inte, kanske hade namnet på tröjan ;)
 
Sv: Jag har flow

KL

Asså... Jag vill inte vara sån, men hade han varit intresserad så hade han väl gett dig sitt nummer?

Så har iaf alla killar gjort som faktiskt har hört av sig till mig sen, både tagit mitt och gett sitt.

De har dessutom aldrig gett sig iväg på morgonen, utan har stannat och umgåtts, kanske legat igen ;) osv.
 
Sv: Jag har flow

Han hade en tid att passa och måste dessutom checka ut från hotellet. Nå det var ju nog fm då han stack.

...och vi frågade varandras efternamn. Bådas är ovanligt...och han berättade var han bor och vad han jobbar med. Första googlingen, typ, så har man hans nummer.
 
Sv: Jag har flow

Inget svar :mad:

...så inte verkar han ha blivit glad iaf...


Han frågade efter mitt nummer, då jag bad honom höra av sig igen om han kommer hit. Hade inte räknat med att han skulle fråga efter det, utan tänkte att han nog hittar det någonstans om han vill. Han verkade väldigt positiv till det iaf...och det sista han sa då han gick ut genom dörren var också nåt med att han hör av sig.
 
Sv: Jag har flow

http://www.swefilmer.com/hes-just-not-that-into-you-2009/dumpa-honom-2009-video_f64650472.html

Vi kvinnor behöver sluta hitta på ursäkter. Hör killen inte av sig så är han inte intresserad, simple as that.
Visst är det lätt att man verkligen gillar killen, så man hittar på massor ursäkter.

Jag tror faktiskt att det är lättare att gå vidare om man ser det för vad det är istället. Då kan man gå vidare och leta efter killen som faktiskt är intresserad.

Om du träffade honom i helgen, fredag eller lördag så är det snart en vecka sen.

Visst kan saker hända som gör att han hör av sig senare, men skulle så vara fallet så kan jag lova dig att han kommer att höra av sig och göra allt för att ställa saker tillrätta.
Och det kommer aldrig skada att gå vidare lite oavsett.

Om man ser det för vad det är så tror jag dessutom det blir lättare att se ett ONS som en kul grejj, snarare än att man blir bitter för att killen inte hörde av sig.
De killarna som har varit intresserade av mig på riktigt har hört av sig som senast dagen efter, ofta redan samma dag. Sen är det ju inte alltid det funkar ändå, men jag tror att du förstår poängen.


Litet tillägg, när en kille frågar efter mitt nummer så är jag rak och frågar vad han ska med det till. "Vill du ha det för att du faktiskt har tänkt höra av dig, eller vill du ha det för att du tycker att du borde fråga och inte vill verka som ett svin när du ser mig i ögonen?" Reaktionen på den frågan, även om svaret inte alltid är hela sanningen brukar säga det mesta.
 
Sv: Jag har flow

Jo jag vet och jobbar med det där. Har varit med om liknande (och värre) förut och försöker att inte analysera allt för mycket - man blir bara knäpp av det.
Jag vill ha en som är intresserad av mig och inte bara av att ligga.

Jag skrev ju inte att jag vill gifta mig med honom, utan frågade om han kommit bra hem + lite till - ett sms som han kunde ha svarat kort och kallt på, men icke tydligen! ...och han som sa att han var viktig med att vara snäll...
Det kostar inget (eller ett sms) att vara artig och ha hyfs.

Jag lyfter blicken, stampar i marken, tar ett glas vin och går vidare. Sätter erfarenheten i "trevliga-möten facket". ...men är ändå lite sur.
 
Sv: Jag har flow

http://www.swefilmer.com/hes-just-not-that-into-you-2009/dumpa-honom-2009-video_f64650472.html



Litet tillägg, när en kille frågar efter mitt nummer så är jag rak och frågar vad han ska med det till. "Vill du ha det för att du faktiskt har tänkt höra av dig, eller vill du ha det för att du tycker att du borde fråga och inte vill verka som ett svin när du ser mig i ögonen?" Reaktionen på den frågan, även om svaret inte alltid är hela sanningen brukar säga det mesta.

Tack! Den där frasen ska jag pränta in! :D
 
Sv: Jag har flow

Varsågod :D

De flesta vågar ju ändå inte säga att de inte är intresserade. De tycker inte det är snällt och är rädd att såra den andra.
Men egentligen, vad är snällast?

Jag tycker ändå det är bra när de inte svarar, för även om man inte har fått nåt svar så har man ändå ett svar på sätt och vis, om man bara tar sig i kragen och tittar på saken rakt uppochner ;)

Numera ser jag alla killar som ett ONS, hör de av sig efteråt så är det ju jätte kul. Om inte så blir jag inte speciellt sårad av det heller :)

Och du, har du inte tittat på filmen så gör det! Jag tycker den gör att man ser saker lite klarare :)
 
Sv: Jag har flow

Tack för filmlänken! Har inte sett filmen men ska göra det via din länk imorgon. Har hört så mycket om den.

Jag tycker det är snällast och framför allt mest rakryggat att säga att man inte är intresserad. ...och han hade klarat sig med typ "Kom hem bra (om han nu gjorde det...). Trevlig midsommar!" Med ett så kort svar hade jag fattat (men han hade inte blivit en skit i mina ögon för det)...och skulle jag (mot all förmodan) fortsatt sms:a efter det så skulle han kunna skita i att svara om han inte vågar skriva att han inte är intresserad.
Så tycker jag!
 
Sv: Jag har flow

Fast alla fattar faktiskt inte efter ett sånt SMS. True story. För sen kommer nästa SMS tillbaka och då är man en asshole om man inte svarar på DET SMS:et.

Jag har samma inställning som kimmis: alla ligg är ONS tills proven otherwise.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 206
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 383
Senast: Cocos
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 204
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 755
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp