Bukefalos 28 år!

Jag har flow

runa

Trådstartare
...eller nåt sånt. Jag verkar vara attraktiv i år :)
Ifjol hade jag inte en endaste en liten sommarflört (min första sommar som singel på ett tag), men i år kan jag tydligen bara välja och vraka.

Träffade en trevlig man från Dalarna på krogen i helgen. Han var här på en liten mc-semester med grabbarna. Han fick mitt nummer på morgonen då han lämnade min bostad :o ...och sade "jag hör av mig". Hoppas han gör det! Annars skickar jag en liten midsommarhälsning till honom senare i veckan.

Så nu vet ni det :D
 
Sv: Jag har flow

...eller nåt sånt. Jag verkar vara attraktiv i år :)
Ifjol hade jag inte en endaste en liten sommarflört (min första sommar som singel på ett tag), men i år kan jag tydligen bara välja och vraka.

Träffade en trevlig man från Dalarna på krogen i helgen. Han var här på en liten mc-semester med grabbarna. Han fick mitt nummer på morgonen då han lämnade min bostad :o ...och sade "jag hör av mig". Hoppas han gör det! Annars skickar jag en liten midsommarhälsning till honom senare i veckan.

Så nu vet ni det :D

Grattis, :D ja det är bäst att smida medans järnet är varmt :d
 
Sv: Jag har flow

...fast egentligen fick han numret för att jag sa att han skulle höra av sig om han kommer till min ort igen (några mil från Dalarna). Då svarade att han absolut ska göra det och frågade då efter mitt nummer. Det sista han sa då han lämnade min bostad var "jag hör av mig" och jag sa nåt i stil med "jättegärna".
Funderar förstås om han tänker höra av sig även om han inte kommer hit, och hoppas givetvis att han hör av sig ändå.

...men som sagt - om inte han gör det så gör jag det. Hans nummer finns "överallt" :d
 
Sv: Jag har flow

...eller nåt sånt. Jag verkar vara attraktiv i år :)
Ifjol hade jag inte en endaste en liten sommarflört (min första sommar som singel på ett tag), men i år kan jag tydligen bara välja och vraka.

Träffade en trevlig man från Dalarna på krogen i helgen. Han var här på en liten mc-semester med grabbarna. Han fick mitt nummer på morgonen då han lämnade min bostad :o ...och sade "jag hör av mig". Hoppas han gör det! Annars skickar jag en liten midsommarhälsning till honom senare i veckan.

Så nu vet ni det :D
Gud så spännande :). Jag tror många vill ha lite spänning i sommar för nu är det fullt ös med radioreklamen Victoria milan. Då är det en tjej som säger "Det är jag som är Victoria Milan och jag ger dig spänning här i livet....."
 
Sv: Jag har flow

Gud så spännande :). Jag tror många vill ha lite spänning i sommar för nu är det fullt ös med radioreklamen Victoria milan. Då är det en tjej som säger "Det är jag som är Victoria Milan och jag ger dig spänning här i livet....."

Tror du det ;):D...att det är Victoria Milans förtjänst?
VM är väl för upptagna människor som vill prassla lite? Han jag träffade är alldeles singel - på riktigt!

...men ÅÅÅÅÅÅ vad jag avskyr att vänta och hoppas på kontakt från honom.
 
Sv: Jag har flow

Spånar hela tiden på ett sms i mitt huvud:confused: Vad ska jag skriva?

Funderar på nåt sånt här:
"Hej. Hoppas hemresan gick bra trots trötthet och tveksamt körväder. Jag var skittrött hela söndagen, men det var det värt - hade en trevlig kväll...natt...morgon ;) Ses gärna igen. Önskar dig en trevlig midsommar! Kram runa"

Tycker ni det är för på? Har en tendens att vara det och jobbar med mig själv att INTE vara det...men har svårt att avgöra vad som är för mycket eller för lite i det här skedet.

runa, det lilla eländet :o
 
Sv: Jag har flow

Tycker ni det är för på?
Nej, det är inte för på. Är du intresserad av honom - och det är omöjligt att tro något annat utifrån tråden :D - så tycker jag du ska höra av dig rätt omgående, innan det rinner ut i sanden. Det här med att vänta "lagom" länge innan man hör av sig... näh. Antingen är man intresserad, och då satsar man, eller så är man inte intresserad. :)
 
Sv: Jag har flow

Nej, det är inte för på. Är du intresserad av honom - och det är omöjligt att tro något annat utifrån tråden :D - så tycker jag du ska höra av dig rätt omgående, innan det rinner ut i sanden. Det här med att vänta "lagom" länge innan man hör av sig... näh. Antingen är man intresserad, och då satsar man, eller så är man inte intresserad. :)

Fast jag är nog inte riktigt säker på att jag ska skriva det där med att ses igen ändå... Svarar han på mitt sms (som jag är van vid att killar inte gör) och kontakten fortsätter så kan jag ju nämna det senare. ...men någon liten frågeställning måste väl sms:et ändå innehålla så att han egentligen "måste" svara.

Usch vad löjlig man blir av sånt här!!!
 
Sv: Jag har flow

Spånar hela tiden på ett sms i mitt huvud:confused: Vad ska jag skriva?

Funderar på nåt sånt här:
"Hej. Hoppas hemresan gick bra trots trötthet och tveksamt körväder. Jag var skittrött hela söndagen, men det var det värt - hade en trevlig kväll...natt...morgon ;) Ses gärna igen. Önskar dig en trevlig midsommar! Kram runa"

Tycker ni det är för på? Har en tendens att vara det och jobbar med mig själv att INTE vara det...men har svårt att avgöra vad som är för mycket eller för lite i det här skedet.

runa, det lilla eländet :o

Kn du inte ändra "hoppas resan gick bra" till "gick resan bra? " Så har du ju en fråga. Då kan du vänta med att säga "ses gärna igen" tills du vet om han svarar.
Jag tycker "det var det värt " ska bort, låter lite som om du desperat väntat på att få till det :o .
 
Sv: Jag har flow

Kn du inte ändra "hoppas resan gick bra" till "gick resan bra? " Så har du ju en fråga. Då kan du vänta med att säga "ses gärna igen" tills du vet om han svarar.
Jag tycker "det var det värt " ska bort, låter lite som om du desperat väntat på att få till det :o .

Hih. Tack för tipsen :)

Vill ju inte låta desperat, men vill ju att han ska veta att jag gillade hans sällskap. ...fast det får han ju egentligen veta bara genom att jag tar kontakt öht...om nu killar kan tänka så ;)
 
Sv: Jag har flow

...fast egentligen fick han numret för att jag sa att han skulle höra av sig om han kommer till min ort igen (några mil från Dalarna)..

Här ser jag att det blev ordentligt fel. Det ju vara några tiotals mil! Långt alltså :mad:
 
Sv: Jag har flow

Hih. Tack för tipsen :)

Vill ju inte låta desperat, men vill ju att han ska veta att jag gillade hans sällskap. ...fast det får han ju egentligen veta bara genom att jag tar kontakt öht...om nu killar kan tänka så ;)

Haha ja man vet aldrig... ;)
Fast om du inte väntar tills han är hemma kan du ju bara skicka " :) hur går resan?"
Men jag fattade inte riktigt, gav han dig sitt nr eller har du letat upp det själv? Om du letade upp det själv skulle jag vänta lite om jag vore du, för det kan verka rätt "på" att han fått numret till dig men du kunde inte vänta så du letade upp hans.
Men allt beror ju på hur han är, vissa gillar att tjejen tar initiativet, andra inte. Mest beror det ju på hur intresserad han är. Är han det så bryr han sig nog inte utan blir glad om du är på.
 
Sv: Jag har flow

Han ska nog vara hemma redan.

Han fick mitt nummer men jag har letat upp hans...
...och hur länge är då "vänta lite"?
 
Sv: Jag har flow

Han ska nog vara hemma redan.

Han fick mitt nummer men jag har letat upp hans...
...och hur länge är då "vänta lite"?

Ja...det är svårt att veta...två dagar kanske? En har ju redan gått. Borde han inte hört av sig och berättat att resan gick bra? Men vänta inte en vecka, då blir det för länge ;)
Chansen finns ju att han tänker höra av sig, då behöver du ju inte säga att du fixat hans nummer själv. Synd du inte sa att han skulle ringa en signal så du vet att han fick rätt nummer. Då hade det ju inte varit konstigt att du hade hans nummer.
 
Sv: Jag har flow

Ja...det är svårt att veta...två dagar kanske? En har ju redan gått. Borde han inte hört av sig och berättat att resan gick bra? Men vänta inte en vecka, då blir det för länge ;)
Chansen finns ju att han tänker höra av sig, då behöver du ju inte säga att du fixat hans nummer själv. Synd du inte sa att han skulle ringa en signal så du vet att han fick rätt nummer. Då hade det ju inte varit konstigt att du hade hans nummer.

Ja jag måste försöka hålla mig till torsdag. Sen får han ta det som han vill - det att jag har fixat hans nummer. Har inget att förlora ändå, men ska se till att sms:et blir "o-trånande" ;)
Hade på läpparna att säga att han skulle skicka ett sms då han kommit hem, men tyckte på nåt sätt jag inte hade med det att göra. ...men jag var nog lite orolig, för han hade lång väg att köra och hade sovit alldeles för lite...:o
 
Sv: Jag har flow

Sant, har han inte hört av sig då så kanske han inte gör st och då har du ju inget att förlora.
Väntar på uppdateringar! :D
 
Sv: Jag har flow

Vi får se...Det var ju dessutom snack om att han skulle höra av sig om han kommer hit igen, så kanske han tvekar att höra av sig om han inte är här.

Nå, om någon dag vet vi lite mera iaf:eek: ...fast jag vill ju veta NU!! Vill ha flow med fortsättningen också - inte bara med att få någon på kroken för stunden... :crazy:
 
Sv: Jag har flow

Hjälp! Nu kunde jag inte hålla mig längre :banghead: :eek::arghh:

Skickade sms...väntar på svar...:arghh::confused:
 
Sv: Jag har flow

:) ...såhär är det ju...att är han intresserad hör han av sig , eller så tänker han samma om dig o blir glad när du skickat mess o då svarar han straxt :p
 
Sv: Jag har flow

:) ...såhär är det ju...att är han intresserad hör han av sig , eller så tänker han samma om dig o blir glad när du skickat mess o då svarar han straxt :p

Jopp, det lär väl visa sig... Enda sättet att ta reda på :crazy:

Glömde förstås att slå på "kvitto-funktionen" i all panik.

runa, med hjärtat i halsgropen
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
20 992
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 417
Senast: Cocos
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 224
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 784
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp