Jag ogillar starkt

Så har det varit i princip från det att den funktionen lades in.
Jag gjorde sent igår en ändring som gör det under Rekommenderas mer följsamt så det fungerar bättre på olika skärmstorlekar.
Den andra positiva effekten är att jag tycker att det nu visas mer klart vad som är annonser och vad som kommer från bukefalos.
Hela funktionen kommer från Google och liksom övriga google-annonser hjälper de till att betala för servrar och hålla igång sidan.
 
Så har det varit i princip från det att den funktionen lades in.
Jag gjorde sent igår en ändring som gör det under Rekommenderas mer följsamt så det fungerar bättre på olika skärmstorlekar.
Den andra positiva effekten är att jag tycker att det nu visas mer klart vad som är annonser och vad som kommer från bukefalos.
Hela funktionen kommer från Google och liksom övriga google-annonser hjälper de till att betala för servrar och hålla igång sidan.
Tack för förklaringen! Jag kanske vänjer mig med tiden.
 

Liknande trådar

Kultur Jag tittar inte på Mello utan lägger allt krut på ESC. Men jag HAR förstås tittat på Mello tidigare och har synpunkter om alla de åren -...
2
Svar
25
· Visningar
780
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
338
Senast: Elo
·
Kläder & Bli fin Ramlade över en undersökning där man rekommenderar att kasta "gamla" trosor redan efter 6 månader? Kan "undersökningen" vara sponsrad av...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 872
Senast: Fetaost
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp