Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på personen som utsett sig själv till min personliga bankman. Trodde inte bankerna hade sånt längre. Det han säger är dessutom FEL och i all kontakt kallar han mig för fel namn, känns som någon härskarteknik. Lackade ur och skrev ett spydigt mail tillbaka, kändes bra. Barnsligt perhaps, bryr mig inte. Byter bank just nu, alla pengar/konton är färdigflyttade på måndag senast :up:
 
Fan ta människor! Det har varit en stor olycka i Ludvika och särbon är på väg hit och passerar förbi där. Det är alltså inte en olycka som påverkar 50:an utan järnvägen. Det var nästan omöjligt att ta sig förbi där det hade hänt därför att idiotjävlarna i bil körde långsamt för att titta på och fota/filma! :rage: :rage:

Seriöst, det var alltså folk som tagit fällstolar och satt sig på gräsmattor där för att titta :rage: :rage: :turd: Det är alltså eventuellt en dödsolycka, en bro som har rasat på arbetare :cry:

Sånt är äckligt rent ut sagt! Folk har tappat all sans och reson!
 
Stör mig på min rygg som gör ont vad jag än gör. Packade precis upp ett paket och packade ett annat paket så nu måste jag vila. :( Kunde inte dammsuga idag som jag hade tänkt eftersom jag inte ville få mer ont. Hoppas det är bättre i morgon.
 
Min värk som aldrig tycks gå över. Kronisk värk tar bort all energi och ork. Det känns som om jag har provat allt från hälsokosten och det blir inte bättre. Jag sover bort all ledig tid. Om jag måste göra något speciellt så måste jag vila i dagar efteråt.
 
Jag stör mig på att jag inte kan beräkna hur lång tid det kommer att ta att köra till kvällens rallylydnadstävling så jag måste åka tidigt för säkerhets skull. Ska över Ölandsbron och det är Viktoriadagen...
 
Fan ta människor! Det har varit en stor olycka i Ludvika och särbon är på väg hit och passerar förbi där. Det är alltså inte en olycka som påverkar 50:an utan järnvägen. Det var nästan omöjligt att ta sig förbi där det hade hänt därför att idiotjävlarna i bil körde långsamt för att titta på och fota/filma! :rage: :rage:

Seriöst, det var alltså folk som tagit fällstolar och satt sig på gräsmattor där för att titta :rage: :rage: :turd: Det är alltså eventuellt en dödsolycka, en bro som har rasat på arbetare :cry:
Vidrigt :turd:
 
Jag stör mig på folk som inte förstår konceptet Ideell Förening
Saxat ur dagens mejlinkorg

"Vi jobbar både två"
Nää vad ovanligt? Vet ingen annan familj där bägge jobbar :confused:

"Så vi har inga möjligheter stå i Caféet"
Inte ens två timmar en till två kvällar om året? Jag har också heltidsjobb och familj.

"På Stora Ridskolan där vårt barn red tidigare behövde vi minsann inte jobba i Caféet"
Nä men Stora Ridskolan har ett företagsdrivet Café (googlade) med anställd personal (och säkert priser därefter) Vårt lilla drivs ideellt för att hålla priserna nere så alla ska ha råd ta en kopp kaffe.

Man får liksom välja ibland. Den dyrare Stora Ridskolan där du får allt serverat eller den billigare Lilla Ridskolan där din ideella insats krävs för att hålla kostnaderna nere :cool:
 
Min värk som aldrig tycks gå över. Kronisk värk tar bort all energi och ork. Det känns som om jag har provat allt från hälsokosten och det blir inte bättre. Jag sover bort all ledig tid. Om jag måste göra något speciellt så måste jag vila i dagar efteråt.
Varit till läkare?
 
Stör mig på att jag missade sändningen från Falsterbo. Kollade friidrott. :wtf:
Visst, sändningen finns säkert på SVT play men det är roligare att se den verkliga sändningen på tv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 111
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 548
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 383
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 312
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp