Bukefalos 28 år!

Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag fick åka till stan och apoteket idag för att hämta medicin :banghead:. Var i stan igår men då fick jag inte hämta för det var 1 dag :meh:, för tidigt.
Jävla onödigt kan man tycka.
 
Två till en vägar. Det ligger en snigel ett par bilar framför. Bilarna emellan startar omkörning något snabbare än snigeln och så fort de kommit om snigeln så lägger de sig framför snigeln i samma snigeltempo. Det är knappt att man kommer om orginalsnigeln och även om man gör det så har man ändå sniglar framför sig. Vad i helvete är så jävla svårt? Backspegel? Gasa
 
Ah. Facebook ja:
De där förbaskade färgade bakgrunderna med enorm vit text...alltså bara...nej. Nej.Nej.Nej.
Speciellt inte med innehåll som "till tvättstugan och hämta tvätten nu då"...typ. :eek:
Att korta uppdateringar automatiskt får text som tar upp halva flödet.
Att det är förvalt på "populära händelser".
...och jag är ALLERGISK mot "sensationsrubriker", clickbaits och alla rubriker som innehåller "Det här" Eller "Så ska/får/vill/borde/mycket..."
Och för all del alla dessa gilla/dela-bluffar som folk går på, eller de "superroliga" testerna som vet allt om dig (vilket eventuellt är sant eftersom de samlar in all info de kan få...)

Sen var det något mer, men jag minns inte :p
 
Och att jag nu tack vare tråden om sjukhusmat inte kan sluta fundera på kycklinggryta med rabarber...en del av mig vill tro att det inte smakar så jävligt som det verkar? Det stör jag mig också på :crazy:

Och efter lite googling hittade jag även en sådan gryta där man också tillfört bacon...BACON...kyckling och rabarber??
 
Och att jag nu tack vare tråden om sjukhusmat inte kan sluta fundera på kycklinggryta med rabarber...en del av mig vill tro att det inte smakar så jävligt som det verkar? Det stör jag mig också på :crazy:

Och efter lite googling hittade jag även en sådan gryta där man också tillfört bacon...BACON...kyckling och rabarber??

:wtf::wtf::wtf: Hemskt.
 
Två till en vägar. Det ligger en snigel ett par bilar framför. Bilarna emellan startar omkörning något snabbare än snigeln och så fort de kommit om snigeln så lägger de sig framför snigeln i samma snigeltempo. Det är knappt att man kommer om orginalsnigeln och även om man gör det så har man ändå sniglar framför sig. Vad i helvete är så jävla svårt? Backspegel? Gasa
Håller fullständigt med, plattan i mattan vid omkörning och sen in framför och håll skyltad hastighet är det som gäller när jag tänder efterbrännkammaren. Dom som blir omkörda och dom som ligger bakom brukar bli förvånade över att en gammal 850 diesel mer eller mindre flyger förbi snigeln, men det är ju enda säkra sättet att göra omkörningar på.

Sen stör jag mig på "Holger 92, pump och vingel" som är livsfarlig att köra om, 60 till 80 på 100-väg och sen blockera båda körfälten när nån vill köra om eländet skapar bara olyckor. Vissa borde lämna bilen hemma och ansöka om färdtjänst. :banghead:
 
Ni vet när gomspenen blir svullen så det känns som om man har världens massivaste snorkråka hängande i svalget? Yeah...

Hostan som hindrar från att sova bort eländet är ingen hit det heller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 168
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 836
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 333
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp