Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har plockat svamp. Trattkantareller. Nu ligger en liten del på tork i den elektriska torken, en del rensat på diskbänken och den största delen kvar i korgen på grund av platsbrist. Svamp! Heja oss!
 
Ska skriva upp vad jag äter i några dagar åt läkare.
Stör mig på att det är i bakhuvudet hela tiden. "Vill jag verkligen skriva den här grejen?", "nja det här vore lite pinsamt" osv :cautious:
 
Jag stör mig så in i Norden på att TV4 inte kan ha en funktion för "fortsätt titta". Om man pausar mitt i ett program och vill återuppta deet senare så måste man gå igenom alla reklampauser innan man når dit där man lämnade programmen.

De hade "fortsätt titta" ett tag men har tagit bort det.
 
Driftstörning hos vår bredbandsleverantör och de har satt 26e(!) som beräknad datum för lösning. Eeeh, nästan två veckor :cautious:

Och sambon jobbar på distans, mycket beroende av fungerande internet...
 
Stör mig på att när jag NÄSTAN har lyckats tygla min mörkrädsla, så ska min mamma börja tjata om att jag inte får glömma att låsa..... :crazy: Jag bor mitt ute på mörkaste landet men här känns ändå TRYGGT. Visst, jag föredrar att maken är hemma, men risken att det ska hända mig något nu när han är iväg och reser är nog bara mikroskopiskt större... Jag har ju för bövelen vakthund, till och med :D!
 
Videor som startar automatiskt, puckade människor på facebook som lägger upp skit. Och att "visa färre inlägg som det här" funktionen på facebook verkar helt värdelös. Mår illa just nu efter att ha sett en vidrig video som jag verkligen inte ville se. :yuck:
 
Fota med telefonen istället? Matdagbok är svårt!
Njä, har fått papper som ska fyllas i och lämnas in, no problemo så sett - sista dagen nu :) Det dryga är mest att jag gärna avstår från onyttigheter för att slippa ha med det alls, vilket givetvis blir kontraproduktivt iom att det inte blir som vanligt :p
 
Tittar på Djurmammor på sjuan. Det är filmat helt underbart med hästflockar och intervjuat en uppfödare som pratar så varmt om hästarna MEN det har översatt berättaren åt helvete på svenska och det är Linda Nyberg (?) som är berättaren helt utan känsla. Fick stänga av ljudet
 
Att jag inte kunde låta bli att läsa om förhud och kottar och bönor i den andra tråden samtidigt som jag åt lunch. Känns som lunchen vill komma upp igen :yuck:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 204
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 046
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 385
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 866
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp